کرونا به جان قصاب های آمریکایی افتاد!

به گزارش مهسان بلاگ، شمار موارد ابتلا به ویروس کرونا در کشتارگاه های آمریکا افزایش پیدا نموده و صدها مورد ابتلای کارکنان آنها در یک هفته گذشته گزارش شده است.

کرونا به جان قصاب های آمریکایی افتاد!

به گزارش خبرنگاران، مقامات اتحادیه ای اظهار داشتند که تست کرونای 50 نفر از کارکنان تاسیسات شرکت JBS SA در ولد کانتی کلرادو مثبت اعلام شده و به بیش از 160 مورد دیگر در کارخانه بسته بندی گوشت شرکت کارگیل در پنسیلوانیا اضافه می گردد. کریستی نوئم، فرماندار داکوتای جنوبی روز آدینه از 190 مورد ابتلا در میان کارکنان کارخانه گوشت خوک شرکت اسمیت فیلد فودز اطلاع داد. کارخانه های کارگیل و اسمیت فیلد تعطیل شده اند در حالی که JBC اعلام نموده که به فعالیتش ادامه می دهد.

همچنین موارد مرگ کارکنان از سوی مقامات اتحادیه گزارش شده است که یک مورد در کارخانه گوشت گریلی در کلرادو و دیگری در پنسیلوانیا بوده است. هر دو تاسیسات متعلق به شرکت JBS SA هستند که عظیمترین فراورینماینده گوشت در دنیا است و این مرگها را تایید ننموده است.

اگرچه معلوم نیست که آیا این مرگها و موارد دیگر ربطی به محل کار دارند یا خیر اما این اخبار آسیب پذیری زنجیره تامین دنیای را شاخص می نماید که برای ادامه فعالیت فروشگاههای مواد غذایی در روزهایی که مردم از ترس کمبود مواد به خرید وحشت زده روی آورده اند حیاتی هستند. دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا در صحبتهایشان به موضوع افزایش یکباره موارد ابتلا به کرونا در کارخانه های گوشت اشاره نمودند.

پنس گفت که حداکثر 300 نفر در کارخانه های گوشت کلرادو تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته اند اما وی اشاره نکرد که آیا این افراد قرنطینه شده یا به کرونا مبتلا شده اند. ترامپ هم به شیوع کرونا در کارخانه های گوشت کلرادو اشاره نمود اما هیچ کدام معین نکردند درباره کدام کارخانه ها صحبت می نمایند.

با افرایش موارد ابتلا به کرونا از شهرهای عظیم به مناطق روستایی آمریکا، کارخانه ها در سراسر این کشور در حال کاهش فراوری یا تعطیلی هستند. کارکنان در بعضی از موارد در اعتراض به شرایط محیط کار، دست از کار کشیده اند. در کارخانه های گوشت، خطوط فرآوری ممکن است تعطیل شده و چالشهایی را برای فاصله گذاری اجتماعی ایجاد نمایند.

شمار مرگهایی که روز آدینه گزارش شد، شمار کارمندان قربانی کرونا در شرکت JBS SA را به سه نفر رساند. سه شنبه گذشته اتحادیه خرده فروشی، عمده فروشی و فروش که نماینده صدها نفر از کارکنان کشتارگاههای مرغ است، اظهار داشت که دو نفر از اعضایش در کارخانه کامیلای شرکت تایسون فودز در جورجیا بر اثر ابتلا به کرونا درگذاشته اند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت اسمیت فیلدز اظهار داشت که کارخانه داکوتای جنوبی خود را به مدت سه روز تعطیل می نماید و فعالیتها در بخشهای عظیمی از این کارخانه را در 11 آوریل معلق نموده و در 12 و 13 آوریل کارخانه را به طور کامل تعطیل می نماید. این تاسیسات 3700 کارمند دارد. در طول تعطیلی، این کارخانه کاملا ضدعفونی شده و موانع فیزیکی برای افزایش فاصله گذاری اجتماعی اضافه می شوند.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 44262

به "کرونا به جان قصاب های آمریکایی افتاد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا به جان قصاب های آمریکایی افتاد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید