کلاهبرداری از انگلیسی ها با فروش محافظ قلابی ضد نسل پنجم موبایل

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از بی جی آر، حافظه های یادشده به وسیله اینترنت و با تبلیغات فراوان به فروش می رسند. فروشندگان این حافظه ها به دروغ مدعی هستند که با استفاده از حافظه های یادشده اثرات منفی شبکه های مخابراتی نسل پنجم خنثی می گردد و این در حالی است که هیچ تحقیق علمی در دنیا ثابت نکرده که شبکه های نسل پنجم برای سلامت انسان مضر هستند.

کلاهبرداری از انگلیسی ها با فروش محافظ قلابی ضد نسل پنجم موبایل

حافظه یادشده 128 مگابایت ظرفیت دارد و فراوری آن تنها 6 دلار هزینه در بر دارد، اما افرادی که خبرهای دروغین در اینترنت در خصوص خطرات شبکه های نسل پنجم را باور نموده اند حاضرند 420 دلار برای خرید چنین کالایی هزینه نمایند!

در ماه های اخیر، اخبار کذب زیادی در خصوص پیامدهای راه اندازی شبکه های نسل پنجم در کشورهای اروپایی و امریکا منتشر شده و از جمله بعضی حساب های کاربری در شبکه های اجتماعی به طور مکرر مطالبی در خصوص اینکه شبکه های یادشده به گسترش ویروس کرونا یاری می نمایند ارسال نموده اند. در نتیجه، بعضی مردم خشمگین در کشورهایی همچون انگلیس با حمله به دکل های شبکه های نسل پنجم مخابراتی آنها را تخریب نموده اند.

حافظه یادشده که 5GBioShield نام دارد در بسته های سه تایی نیز به قیمت 1182 دلار فروخته می گردد. مقامات انگلیسی گفته اند با عوامل این کلاهبرداری برخورد خواهند کرد.

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 50717

به "کلاهبرداری از انگلیسی ها با فروش محافظ قلابی ضد نسل پنجم موبایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری از انگلیسی ها با فروش محافظ قلابی ضد نسل پنجم موبایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید