معرفی پیکسل 4a احتمالا به ماه آینده موکول شده است

به گزارش مهسان بلاگ، اگر بحران کرونا اتفاق نیفتاده بود، در هفته جاری کنفرانس گوگل I/O 2020 برگزار می شد. سال گذشته در جریان این کنفرانس گوگل، گوشی پیکسل 3a معرفی گردید و بر اساس گزارش ها سال جاری هم قرار بوده چنین کاری تکرار گردد. در هر صورت، در ابتدا به نظر می رسید در هفته جاری پیکسل 4a در یک رویداد آنلاین معرفی خواهد شد.

معرفی پیکسل 4a احتمالا به ماه آینده موکول شده است

با این حال، طبق گزارش یکی از سایت های معتبر آلمانی، به نظر می رسد در ماه جاری نباید انتظار معرفی این گوشی را داشته باشیم و در عوض رونمایی از آن به ماه آینده یعنی ژوئن موکول شده است. مدتی قبل، همین سایت آلمانی گزارش داده بود که گوشی مذکور از تاریخ 22 مه روانه فروشگاه های اروپا می گردد.

اما حالا بر اساس اسناد فاش شده اپراتور مخابراتی Vodaphone، تاریخ ارائه این گوشی 5 ژوئن معین شده است. این تاریخ جدید با تاریخ مربوط به مراسم رونمایی از اندروید 11 همخوانی دارد که قرار است در تاریخ 3 ژوئن رسما معرفی گردد. با توجه به تیزری که گوگل که برای این رویداد منتشر نموده، انتظار می رود گوگل از محصولات سخت افزاری هم رونمایی کند که به احتمال زیاد یکی از آن ها پیکسل 3a خواهد بود.

در هر صورت از آنجایی که نسل قبلی این گوشی فروش بسیار خوبی داشته، باید ببینیم پیکسل 4a می تواند این موفقیت را تکرار کند یا نه. همچنین باید به نسل جدید آیفون SE هم اشاره کنیم که رقیب مستقیم پیکسل 4a محسوب می گردد و به همین خاطر سال جاری گوگل کار سخت تری در پیش خواهد داشت.

منبع: Android Authority

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 55298

به "معرفی پیکسل 4a احتمالا به ماه آینده موکول شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پیکسل 4a احتمالا به ماه آینده موکول شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید