خورشیدی: دلم برای حضور در تیم ملی تنگ شده، هدفم کسب طلای بازی های آسیایی است

به گزارش مهسان بلاگ، ملی پوش ووشو ایران گفت: با توجه به تعطیلی دو ساله مسابقات بین المللی ووشو، دلم برای حضور در تیم ملی تنگ شده است.

خورشیدی: دلم برای حضور در تیم ملی تنگ شده، هدفم کسب طلای بازی های آسیایی است

علی خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد قهرمانی تیم دانشگاه آزاد در رقابت های لیگ برتر ووشو گفت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و همه بچه های تیم ملی در لیگ پخش شده بودند. ما هم در تیم دانشگاه آزاد ستارهای خوبی داشتیم و تواتستیم در قهرمانی پیاپی هت تریک کنیم و من هم با تیم دانشگاه آزاد دبل کنم.

وی در مورد اینکه گفته می گردد با حضور بیشتر ملی پوشان در دانشگاه آزاد رقابت با آنها سخت خواهد بود، گفت: ما تیم قدرتمندی داشتیم، اما برای حضور در لیگ هم تمرینات منظمی داشتیم. سطح ووشو ایران خیلی بالا است و بچه ها از لحاظ فنی به هم نزدیک هستند و به راحتی قهرمان نشدیم. ما حدود 2 ماه در اردو بودیم و نتیجه تمرینات خوب خود را با قهرمانی گرفتیم.

قهرمان ووشو دنیا با اشاره به دلتگی خود برای حضور در تیم ملی تاکید نمود: خیلی دلم برای حضور در تیم ملی تنگ شده است. خوشبختانه وزن 75 کیلوگرم به بازی های آسیایی اضافه شد. در مسابقات دنیای در وزن 80 کیلوگرم مبارزه کردم، اما برای حضور در بازی های آسیایی وزن خود را کاهش خواهم داد. در لیگ هم با وجود مبارزه در وزن 80 کیلوگرم، سه، چهار کیلو زیر وزن بودم. امیدوارم پیروز به حضور در تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی شوم، چرا که تمام هدفم کسب مدال طلای این مسابقات است.

خورشیدی تاکید نمود: رقبا و دوستای خوبی در وزن 75 کیلوگرم حضور دارند. 4، 5 بازیکن برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در این وزن مدعی هستند و امیدوارم بتوانم در این وزن ملی پوش شوم.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 97141

به "خورشیدی: دلم برای حضور در تیم ملی تنگ شده، هدفم کسب طلای بازی های آسیایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خورشیدی: دلم برای حضور در تیم ملی تنگ شده، هدفم کسب طلای بازی های آسیایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید