دانشجوی دانشگاه آزاد نکاه بهترین پاسور مسابقات آسیایی شد

به گزارش مهسان بلاگ، دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا به اسم پاسور تیم قهرمان بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا شد.

دانشجوی دانشگاه آزاد نکاه بهترین پاسور مسابقات آسیایی شد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، جواد کریمی دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا به اسم پاسور تیم قهرمان بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا شد.

تیم ملی والیبال ایران در فینال بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم ملی ژاپن میزبان این دوره از مسابقات رفت و میزبان را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و از اسم قهرمانی خود دفاع کرد.

جواد کریمی دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا که به اسم پاسور و جانشین سعید معروف به همراه 6 نفر از دیگر بازیکنان ملی پوش به انتخاب بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران پا به میدان این دوره از مسابقات گذاشته بودند، در سه ست پیاپی ژاپن میزبان این دوره از مسابقات را شکست دادند و برای نخستین بار با سرمربی ایرانی و برای چهارمین بار به سکوی قهرمانی در آسیا ایستادند.

بر اساس این خبر کمیته بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، بهترین بازیکنان در پست های مختلف را معرفی کرد که نام های میلاد عبادی پور به اسم بهترین دریافت کننده، علی اصغر مجرد به اسم بهترین مدافع، محمدرضا حضرت پور به اسم بهترین لیبرو و جواد کریمی دانشجوی رشته تربیت بدنی واحد نکا به اسم بهترین پاسور در این فهرست به چشم می خورد و صابر کاظمی هم به اسم ارزشمندترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

شایان ذکر است، تیم ملی والیبال ایران با کسب این مدال، سومین تیم پرافتخار آسیا لقب گرفت.

pariha.com: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

malayro.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 96604

به "دانشجوی دانشگاه آزاد نکاه بهترین پاسور مسابقات آسیایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجوی دانشگاه آزاد نکاه بهترین پاسور مسابقات آسیایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید