ووشو

اخبار کوتاه ورزشی

نتایج مسابقات ووشوی جوانان دختر کشور، قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات تکواندوی کارگران ایران، نتایج روز اول پیکارهای جایزه بزرگ جودوی ایران و نایب قهرمانی تفتیان در مسابقات دو در فرانسه اخبار کوتاه روز چهارشنبه (16 بهمن) است.

28 اردیبهشت 1401

سیاست ما جوانگرایی و معرفی نسل مدیریتی جدید برای ورزش کشور است

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در دویست و بیست و چهارمین نشست معاونین با معرفی دکتر علی نژاد به عنوان سرپرست جدید معاونت قهرمانی گفت: ایده و برنامه من از زمان معرفی به مجلس شورای اسلامی برای تصدی پست وزارت،...

28 اردیبهشت 1401

آکادمی بزرگ ووشو آذربایجان شرقی افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران، آکادمی ووشو استان ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون ووشو، مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین مربوطه افتتاح شد.

28 اردیبهشت 1401

همایش سفیران سلامت ووشو برگزار گردید

همایش سفیران سلامت ووشو با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعى از سفیران سلامت ووشو از سراسر کشور به میزبانی پارک آب و آتش تهران برگزار گردید.

2 آذر 1400

سوء استفاده از دوپینگ عضو تیم ملی ووشو، آب به آسیاب دشمن نریریم

به گزارش خبرنگاران، بانوی ووشوکار کشورمان تا به امروز پیروز به کسب هفت مدال طلا، نقره و برنز از رقابتهای قهرمانی دنیا، جام دنیای و بازی های آسیایی شده است که فقط دو مدال را به رهبر معظم انقلاب اهدا نموده است.

2 آذر 1400

خاتمه لیگ مجازی ووشو با معرفی تیم های برتر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، لیگ مجازی ووشو در دو بخش بانوان و آقایان و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با معرفی تیم های برتر این پیکارها به اتمام رسید.

2 آذر 1400

جزییات تعطیلی ورزش ایران تا 25 تیر، محدودیت حداکثری در 143 شهر

طبق بازنگری و ویرایش طرح جامع هوشمند محدودیت، لیست تغییرات ایجاد شده در گروه بندی مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه های ورزشی گروه اول شامل استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی (به جز دراگون بوت)،...

2 آذر 1400

ثبت نام متدین و رشیدی در انتخابات فدراسیون ووشو

محمود متدین دبیر سابق فدراسیون ووشو و محمود رشیدی رئیس سابق فدراسیون ورزش های رزمی، در این انتخابات فدراسیون ووشو ثبت نام کردند.

2 آذر 1400

خورشیدی: دلم برای حضور در تیم ملی تنگ شده، هدفم کسب طلای بازی های آسیایی است

ملی پوش ووشو ایران گفت: با توجه به تعطیلی دو ساله مسابقات بین المللی ووشو، دلم برای حضور در تیم ملی تنگ شده است.

2 آذر 1400

خبرنگاران هفت خانه ورزش روستایی در جوین راه اندازی شد

سبزوار- خبرنگاران- رئیس اداره ورزش و جوانان جوین گفت: با هدف ترویج ورزش در مناطق روستایی و استفاده مطلوب از اوقات فراغت هفت خانه ورزش روستایی از سال گذشته تاکنون در این شهرستان راه اندازی شده است.

2 آذر 1400
تعداد: (45)