گردهمایی بین المللی معدنی ها در تهران

به گزارش مهسان بلاگ، چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسـازی و صنایع وابسته، امروز، با حضور 35 شرکت خارجی شروع به کار کرد.

گردهمایی بین المللی معدنی ها در تهران

به گزارش خبرنگاران، امروز (جمعه) چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسـازی و صنایع وابسته (ایران کانمین 2018) با حضور بیش از 80 شرکت بزرگ داخلی و 40 شرکت خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران شروع به کار کرد.

در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، محمدرضا بهرامن - رئیس خانه معدن ایران - با اشاره به حضور 35 کشور خارجی در این نمایشگاه، گفت: علیرغم نگاه تحریمی و مسمومی که در ماه های اخیر نسبت به ایران ایجاد شده، این دوره از نمایشگاه ایران کانمین پرشورتر و با نگاه علمی تر نسبت به سال های گذشته برگزار شده است.

وی اضافه نمود: در نمایشگاه سال جاری فضایی فراهم شده تا آخرین اطلاعات مورد احتیاج بخش معدن در حوزه محیط زیست، منابع طبیعی و سرمایه گذاری در اختیار فعالان این بخش گذاشته گردد و همچنین با توجه به احتیاجهای دانشجویان در راستای بهبود ارتباط صنعت با دانشگاه حرکت کنیم.

رئیس خانه معدن، با اشاره به سهم 40 درصدی معدن در اقتصاد کشور، اظهار کرد: این نمایشگاه می تواند به صورت مهندسی و استاندارد شده نشان دهنده پتانسیل و ظرفیت کشور در بخش معدن باشد که تاکنون به طور کامل از آن استفاده نشده است.

به گزارش خبرنگاران، این نمایشگاه به همراه برگزاری کنگره بین المللی معدن و کنفرانس مهندسی معدن ایران تا روز 14 آبان، هر روز از ساعت 9 صبح تا پنج عصر ادامه خواهد داشت.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2567

به "گردهمایی بین المللی معدنی ها در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی بین المللی معدنی ها در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید