سوء استفاده از دوپینگ عضو تیم ملی ووشو، آب به آسیاب دشمن نریریم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بانوی ووشوکار کشورمان تا به امروز پیروز به کسب هفت مدال طلا، نقره و برنز از رقابتهای قهرمانی دنیا، جام دنیای و بازی های آسیایی شده است که فقط دو مدال را به رهبر معظم انقلاب اهدا نموده است.

سوء استفاده از دوپینگ عضو تیم ملی ووشو، آب به آسیاب دشمن نریریم

هاشمی دو بار در سالهای 90و 92 بعد از کسب مدال طلای قهرمانی دنیا، مدال های خود را به رهبر معظم انقلاب اهدا کرد که پس از پذیرش از سوی ایشان، مطابق رویه رهبری، مدال ها به قهرمان ووشو بازگردانده و هدیه ای از سوی رهبری به رسم یادبود به این بانوی ووشوکار اهدا شد. پس از آن هربار هاشمی پیروز به کسب مدال در مسابقات مختلف می شد، در مصاحبه های خود اعلام نموده که این مدال را به رهبری تقدیم می نماید ولی عملاً هیچ اتفاقی نیفتاده است.

در چنین شرایطی انتشار خبر دوپینگ وی، دستاویزی شده برای شبکه های معاند که از آن به عنوان اهدا یک مدال آلوده به رهبری یاد نمایند. شکی نیست که هاشمی اشتباه نموده و تاوانش را نیز خواهد داد، ولی این موضوع بحثی ورزشی است و ارتباطی هم به محل کار وی و یا سوابق قبلی نخواهد داشت.

در این بین موضوعی که متأسفانه بعضی داخلی ها نیز با هدف تخریب فدراسیون، رؤسای پیشین و فعلی آن با آب و تاب چنان به موضوع فوق می پردازند تا دستاویزی باشد برای معاندین انقلاب و به نوعی آب به آسیاب دشمن می ریزند.

نکته مهم و جای سوال اینجاست، چگونه ورزشکاری که چهار بار فینال دنیای را تجربه نموده از ماده ممنوعه ناندرلون آن هم در مسابقات دنیای که می داند آزمایش دوپینگ در آن قطعی است، استفاده می نماید؟

ناندرلون از مشهورترین مواد ممنوعه در ورزش است و در واقع تمام ورزشکاران حتی آنها آماتورها می دانند که 17 ماه اثرات آن در بدن مانده و حداقل محرومیت آن چهار ساله است.

شاید بهتر باشد در این خصوص تحقیق بیشتری از سوی مسئولان ورزش کشور صورت گیرد.

karnikan.ir: مجله کارنیکان: وبلاگ خبری و تحلیلی

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 57958

به "سوء استفاده از دوپینگ عضو تیم ملی ووشو، آب به آسیاب دشمن نریریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوء استفاده از دوپینگ عضو تیم ملی ووشو، آب به آسیاب دشمن نریریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید