شروع توزیع 20 تن شکر دولتی در صومعه سرا

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/گیلان رئیس اداره صمت صومعه سرا از شروع توزیع 20 تن شکر با نرخ مصوب دولتی در سطح این شهرستان اطلاع داد و گفت: این مقدار شکر به تدریج در این واحدها توزیع خواهد شد.

شروع توزیع 20 تن شکر دولتی در صومعه سرا

محمد نیک صفت در گفت وگو با خبرنگاران، از شروع توزیع 20 تن شکر در شهرستان صومعه سرا اطلاع داد و اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار از 24 اسفندماه هر کیلو شکر با قیمت 4700 تومان برای مصرف کننده بین مردم شهرستان صومعه سرا توزیع می گردد.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و پوشش عوارض ناشی از مصرف شکر، این کالا در 16 واحد صنفی منتخب با نظارت بازرسان صنعت، معدن و تجارت صومعه سرا توزیع می گردد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه سرا با اشاره به اینکه در نخستین روز از شروع توزیع شکر با نرخ دولتی پنج تن به صنوف منتخب شهرستان تحویل داده شد، افزود: در راستای کنترل تجمع شهروندان و مقابله با شیوع ویروس کرونا این مقدار شکر به تدریج در این واحدها توزیع خواهد شد.

نیک صفت در ادامه از پلمب دو واحد نانوایی، یک واحد قلیان سرا و یک واحد باشگاه بیلیارد در سطح این شهرستان اطلاع داد و گفت: این واحدهای متخلف با سرپیچی از مصوبه ستاد کنترل و پیشگیری ویروس کرونا اقدام به بازگشایی و عرضه محصولات و خدمات خود کردند.

وی با بیان اینکه گشت و بازرسی مشترک بازرسان اداره صمت، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و اتاق اصناف به صورت مستمر در سطح شهرستان صومعه سرا ادامه دارد، توضیح داد: طی گشت مشترک بازرسان 1500 عدد ماسک بهداشتی و 1000 لیتر مواد ضد عفونی کننده در داروخانه های این شهرستان کشف و ضبط شد و این داروخانه های متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره صمت صومعه سرا از تداوم محدویت ساعت کاری اصناف و بازاریان براساس مصوبه ستاد کنترل و پیشگیری ویروس کرونای شهرستان اطلاع داد و یادآور شد: بازرسان اداره صمت به صورت شبانه روزی به وسیله سامانه 124 آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی هستند.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 40002

به "شروع توزیع 20 تن شکر دولتی در صومعه سرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع توزیع 20 تن شکر دولتی در صومعه سرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید