ناظم الشریعه: کادرفنی همه بازیکنان لیگ را زیر نظر داشته است، باید به فکر بازی با تیم های بین المللی باشیم

به گزارش مهسان بلاگ، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال تأکید کرد کادرفنی تیم ملی همه بازیکنان تیم ملی را زیر نظر داشته است.

ناظم الشریعه: کادرفنی همه بازیکنان لیگ را زیر نظر داشته است، باید به فکر بازی با تیم های بین المللی باشیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت: سعی کردیم کلیه بازیکنانی که تمام کوشش خود را در رقابت های لیگ به کار گرفته به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت کردیم تا عملکردشان را ارزیابی کنیم. خوشبختانه کادر فنی فوتسال تمام بازیکنان لیگ را زیر نظر داشته و هیچ فوتسالیستی از تیرس کادر فنی دور نمانده است.

وی اضافه نمود: منتظر تعیین شدن زمان دقیق فیفادی هستیم که اگر 20 فروردین باشد از هفته اول سال 98 اردوهای تدارکاتی خود را شروع می کنیم اگر غیر از این باشد برنامه های خود را به صورت دیگری به مرحله اجرا می گذاریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه درباره برگزاری دیدارهای تدارکاتی توضیح داد: سطح فوتسال ایران از آسیا فراتر رفته و باید به دنبال بازی های بین المللی با تیم های اروپایی باشیم. رقابت با تیم های آسیایی را موافق نیستم چرا که رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا را پیش رو داریم و نباید با تیم های آسیایی بازی کنیم. بعد از جام ملت ها می توان روی تیم های آسیایی برنامه ریزی کرد و با تیم جوان خود به رقابت با آسیایی ها بپرازیم تا بازیکنان جوان مان تجربه کسب نمایند.

ناظم الشریعه در انتها گفت: روند برنامه تیم ملی فوتسال بازی مالکانه است تا بتوانیم در جهت رشد قرار بگیریم. امیدوارم برنامه های تیم ملی به درستی پیش رود تا عملکرد مناسبی در بازی های پیش رو داشته باشیم.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6360

به "ناظم الشریعه: کادرفنی همه بازیکنان لیگ را زیر نظر داشته است، باید به فکر بازی با تیم های بین المللی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: کادرفنی همه بازیکنان لیگ را زیر نظر داشته است، باید به فکر بازی با تیم های بین المللی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید