اظهار امیدواری معاون وزیر ورزش به تداوم موفقیت نمایندگان ایران در جاکارتا

به گزارش مهسان بلاگ، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان کسب پنج نشان رنگارنگ ایران در روز نخست بازی های آسیایی اندونزی را موفقت آمیز دانست و گفت : با تداوم افزایش موفقیت های نمایندگان ورزشی به کسب بهترین صندلی ایران در این رویداد مهم امیدواریم.

اظهار امیدواری معاون وزیر ورزش به تداوم موفقیت نمایندگان ایران در جاکارتا

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از جاکارتا، ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: کسب مدال های طلای کشتی ایران را به فال نیک می گیریم و به موفقیت های روز افزون کاروان ورزشی ایران در ادامه این رقابت ها خوش بین و امیدواریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در مدت حضورش در جاکارتا و در بازدید از دهکده ورزشکاران شرایط آنها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت : شرایط خوبی در تیم ها حاکم است اما در شهرهای حومه و پالمبانگ مشکلاتی از سوی میزبان وجود دارد.

فرامرزیان از سفر وزیر ورزش و جوانان طی هفته آینده به اندونزی محل برگزاری این رویداد اطلاع داد و درباره برنامه های تجلیل وزارت ورزش و جوانان از قهرمانان مدال آور جاکارتا گفت: بر اساس مصوبه آیین نامه که در ستاد عالی بازی ها مطرح گردیده است هم وزارت ورزش و جوانان و هم کمیته ملی المپیک برنامه هایی را برای تجلیل قهرمان را در دستور کار خود دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در سرانجام صحبت های خود، خاطر نشان کرد: این وزارتخانه هم براساس روال در سرانجام سال و اوایل سال آینده طی مراسمی از مدال آوران تجلیل خواهد نمود.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 473

به "اظهار امیدواری معاون وزیر ورزش به تداوم موفقیت نمایندگان ایران در جاکارتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهار امیدواری معاون وزیر ورزش به تداوم موفقیت نمایندگان ایران در جاکارتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید