یک ستاره دیگر استقلال هم پیشنهاد خارجی دارد

به گزارش مهسان بلاگ، تیم فوتبال استقلال از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی درحالی پنجشنبه به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که اوضاع این تیم از لحاظ اقتصادی به شدت نابسامان و خراب گزارش شده است. در این مدت استقلالی ها دریافتی خاصی نداشته و فقط پاداش های فرهاد مجیدی بعد از هر پیروزی تا حدودی انسجام و اتحاد آنها را زنده نگه داشته است. این درحالی است که در سرانجام فصل 10بازیکن آبی پوش قراردادشان با استقلال به اتمام می رسد و نکته قابل توجه اینکه طبق قوانین نو فیفا از 6ماه مانده به سرانجام قرارداد، بازیکنان می توانند با تیم هایی که خواهان آنها هستند باب مذاکره را باز نمایند و درخصوص آینده خود به تصمیم گیری بپردازند. با وجود این درحالی که خطر به شدت استقلالی ها را تهدید می نماید از این جهت که اگر زود نجنبند مثل همه این سال ها ستاره های آنها راهی تیم ها و لیگ های دیگر خواهند شد همچنان اخبار خوبی از باشگاه استقلال در این خصوص به گوش نمی رسد.

یک ستاره دیگر استقلال هم پیشنهاد خارجی دارد

به تازگی یک پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر برای ارسلان مطهری مهاجم گلزن استقلالی ها که به خاطر شادی های بعد از گلش به گیتاریست معروف شده است رسیده و درصورتی که باشگاه استقلال دست روی دست گذاشته و در این خصوص عجله نکند راستا علی کریمی در فصل گذشته پیش روی مطهری قرار گرفته و این بازیکن برای فصل آینده راهی این کشور حاشیه خلیج فارس خواهد شد.

نکته قابل توجه اینکه شیخ دیاباته هم قراردادش با استقلالی ها به خاتمه رسیده و با توجه به مسائل به وجود آمده بین او با باشگاه بعید است شیخ هم در استقلال ماندنی گردد. ازسوی دیگر هم شنیده می گردد مهدی قایدی با وجود آنکه تا سال1403 با استقلال قرارداد دارد اما با داشتن پیشنهاد نجومی هر لحظه امکان ماندن وی در جمع آبی پوشان کمتر می گردد و بعید نیست باشگاه برای حل مسائل اقتصادی تصمیم به فروش او بگیرد. حالا باید ببینیم واکنش فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نسبت به این موضوع در روزهای آینده چه خواهد بود؛ با این حال دست دست کردن و تعلل کادر مدیریتی باشگاه در این خصوص می تواند مثل فصول گذشته عواقب جبران ناپذیری را برای استقلال به همراه داشته باشد.

منبع: فرهیختگان

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: فرارو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 91873

به "یک ستاره دیگر استقلال هم پیشنهاد خارجی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ستاره دیگر استقلال هم پیشنهاد خارجی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید