یحیی دوباره درخواست داد، کوشش دوباره پرسپولیس برای خرید مدافع چپ محبوب گل محمدی

به گزارش مهسان بلاگ، شنیده ها حکایت ازآن دارد که یحیی گل محمدی در پی خرید یک مدافع چپ است که با سعید آقایی در فصل آینده رقابت کند.

یحیی دوباره درخواست داد، کوشش دوباره پرسپولیس برای خرید مدافع چپ محبوب گل محمدی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مدافع 22 ساله سایپا که سرمربی پرسپولیس علاقه زیادی به سبک بازی او دارد درلیست یحیی گل محمدی برای فصل آینده قرار گرفته است.

شکی نیست که سعید آقایی گزینه اصلی سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس است اما کادر فنی پرسپولیس برای ایجاد رقابت در سمت چپ خط دفاعی قصد داشت در همین جابجایی نیم فصل یک مدافع چپ به خدمت بگیرد. گزینه مد نظر یحیی هم کسی نبود جز ابوالفضل جلالی مدافع چپ آینده دار سایپا!

این بازیکن که سابقه حضور در تیم امید را در کارنامه دارد عملکرد بسیار خوبی در این فصل از خودش نشان داد و در ملاقات مقابل پرسپولیس با وجود شکست تیمش دربازی رفت از جمله خوب های سایپا بود.

درجابجایی زمستانی یحیی گل محمدی که علاقه زیادی به جذب جلالی داشت از مدیران پرسپولیس خواست مقدمات حضور این بازیکن در پرسپولیس را فراهم نمایند.

باشگاه پرسپولیس هم درنیم فصل، درخواست رسمی خود را برای جذب جلالی به باشگاه سایپا ارائه کرد ولی با پاسخ منفی نارنجی پوشان روبرو شد. مدیران سایپا بعد از مشورت با ابراهیم صادقی (سرمربی سابق سایپا) به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کردند قصدی برای فروش این بازیکن ندارند و به این ترتیب حضور جلالی درجمع شاگردان یحیی گل محمدی منتفی شد.

حالا یحیی گل محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس امیدوارند باشگاه سایپا با جدایی ابوالفضل جلالی مدافع آملی نارنجی پوشان موافقت کند.

جلالی که سابقه دعوت به تیم ملی را درکارنامه دارد خودش هم مایل است پرسپولیسی شده و شانس خود را برای دعوت مجدد به تیم کشورمان افزایش دهد.

باید منتظر ماند و دید این مدافع چپ جوان و خوش استیل می تواند درلیگ بیست و یکم بالاخره پرسپولیسی گردد یا نه

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 93317

به "یحیی دوباره درخواست داد، کوشش دوباره پرسپولیس برای خرید مدافع چپ محبوب گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی دوباره درخواست داد، کوشش دوباره پرسپولیس برای خرید مدافع چپ محبوب گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید