گرندپری تکواندو، شکست رجبی مقابل نماینده کره؛ آخرین هوگوپوش کشورمان هم حذف شد

به گزارش مهسان بلاگ، سعید رجبی نماینده وزن +80 کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان با شکست مقابل نماینده کره جنوبی از گردونه رقابت ها حذف شد.

گرندپری تکواندو، شکست رجبی مقابل نماینده کره؛ آخرین هوگوپوش کشورمان هم حذف شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2019 از روز گذشته (آدینه - 26 مهرماه) با حضور 32 تکواندوکار برتر دنیا در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در صوفیه بلغارستان شروع و به مدت 3 روز ادامه دارد.

امروز شنبه و در روز دوم، مبارزات اوزان 80+ کیلوگرم مردان و 67- و 67+ کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که در این روز سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن 80+کیلوگرم هوگوپوشان ایرانی هستند.

سجادمردانی نماینده وزن 80+ کیلوگرم کشورمان در نخستین گام به مصاف گیل یانگ از کره جنوبی رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه 13 بر 20 به سود نماینده کره جنوبی به سرانجام رسید و مردانی با شکست مقابل این هوگوپوش از دور رقابت ها کنار رفت.

در ادامه این مسابقات سعید رجبی نماینده وزن + 80 کیلوگرم تیم ملی تکواندوکشورمان در گام نخست به مصاف برگون از کانادا رفت و این دیدار با نتیجه 8 بر 4 به سود نماینده کشورمان تمام شد.

در ادامه این رقابت ها، سعید رجبی در ادامه این مسابقات به مصاف کیو دون این از کره جنوبی رفت و در سرانجام این دیدار با نتیجه 6 بر 10 به سود نماینده کره جنوبی به سرانجام یافت و آخرین نماینده کشورمان از گردونه رقابت ها حذف شد.

tani-buy.ir: مجله تانی بای، مقالات اقتصادی و کسب و کار

bigkurosh.ir: مجله کوروش بزرگ، وبلاگ خبری، تاریخی و تحلیلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22964

به "گرندپری تکواندو، شکست رجبی مقابل نماینده کره؛ آخرین هوگوپوش کشورمان هم حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرندپری تکواندو، شکست رجبی مقابل نماینده کره؛ آخرین هوگوپوش کشورمان هم حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید