کتاب خوان کوبو الیپسا رقیب جدی کیندل آمازون

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از گودریدر، کتابخوان کوبو یک شرکت ژاپنی در کشور کاناداست که چند سالی است در زمینه فراوری دستگاه های دیجیتال برای مطالعه کتاب های الکترونیک و صوتی پیروز عمل نموده است. بر اساس آمارهای فروش کتابخوان های الکترونیک در دنیا، کوبو بعد از کتابخوان کیندل در رتبه دوم قرار گرفته است. آخرین نسخه این دستگاه کتابخوان الیپسا (Elipsa) نام دارد که قرار است رقیبی سرسخت برای کیندل باشد؛ چون به عقیده کارشناسان ویژگی هایی دارد که برای علاقمندان به کتاب های الکترونیک جذابیت دارد. پنج علت اصلی برای خرید این کتابخوان موارد زیر هستند:

کتاب خوان کوبو الیپسا رقیب جدی کیندل آمازون

1. صفحه 10 اینچی این کتابخوان برای حرفه ای ها مثل خبرنگاران، معماران، هنرمندان و دانشجویان بسیار مناسب است و طراحی خاص آن مجهز به جوهر الکترونیک کمترین خستگی برای چشم دارد. دستگاه مذکور قابلیت نوشتن با قلم الکترونیکی را دارد و صفحه آن برای این کار تخصصی شده است.

2. نرم افزارهای اختصاصی به کار رفته در این کتابخوان برای کارهای مختلف در نظر گرفته شده است که در واقع یکی از ویژگی های اصلی شرکت کوبو طراحی این نرم افزارهای اختصاصی است که با انگشتان دست کاربران نیز هماهنگ می گردد. در سایت کوبو نسخه های به روزی از نرم افزارهای اختصاصی این شرکت وجود دارد که به صورت رایگان در اختیار کاربران این دستگاه وجود دارد.

3. درگاه یو اس بی پیشرفته مخصوص این دستگاه به کاربران اجازه می دهد انواع فرمت های کتاب را وارد دستگاه نموده و مطالعه نمایند. این درگاه بر خلاف دستگاه های مشابه دیگر به کاربران اجازه می دهد از کارهای اجرا شده در دستگاه خروجی گرفته و در دستگاه های دیگر استفاده نمایند. یکی از ویژگی های این درگاه شارژ دستگاه با کابل های معمولی است.

4. قلم نوری مخصوص دستگاه کتابخوان کوبو یکی از ویژگی های قابل رقابت با انواع دستگاه ها و نوت های موجود در بازار است. این قلم به راحتی برای طراحان قابلیت اجرای طرح های پیچیده و حتی نوشتن متن های طولانی را می دهد. در مطالعه کتاب ها نیز می توان از این قلم برای یادداشت و علامت گذاری روی کتاب ها استفاده کرد.

5. پشتیبانی شرکت کوبو از مشتری ها و محصولات خریداری شده برای طولانی مدت یکی از ویژگی های منحصربه فرد این شرکت است. بسیاری از محصولات این شرکت از جمله دستگاه الیپسا دارای ضمانت های طولانی مدت است و برای کاربران این دستگاه ها انگیزه بالایی محسوب می گردد.

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 98916

به "کتاب خوان کوبو الیپسا رقیب جدی کیندل آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب خوان کوبو الیپسا رقیب جدی کیندل آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید