کاراته قهرمانی دنیا، عباسعلی حذف شد و گنج زاده به فینال رسید

به گزارش مهسان بلاگ، در ادامه رقابت های کاراته قهرمانی دنیا 2018 اسپانیا، حمیده عباسعلی حذف شد و گنج زاده به فینال رسید.

کاراته قهرمانی دنیا، عباسعلی حذف شد و گنج زاده به فینال رسید

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بیست و چهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی دنیا که از عصر امروز سه شنبه 15 آبان با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور در شهر مادرید کشور اسپانیا شروع شده است، سجاد گنج زاده با پیروزی مقابل رقبا فینالیست شد و حمیده عباسعلی با شکست در گام نخست از دور مسابقات حذف شد. گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم ابتدا با نتیجه 6 بر صفر از سد عادیلت شادیکانوآ از قرقیزستان گذشت. وی در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر مقابل لوکا کاستا از بلژیک به برتری دست یافت. نماینده کاراته ایران در دور سوم نیز با نتیجه 6 بر 4 مقابل برایان ایر آمریکایی پیروز شد تا به مصاف نماینده ترکیه برود. گنج زاده در مقابل آلپ ارسلان یامان اوغلو نیز 4 بر 2 به برتری دست یافت به مرحله نیمه نهایی صعود کند. او در دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه 8 بر یک از سد الکساندر شینتسین از روسیه گذشت تا به دیدار نهایی صعود کند. گنج زاده روز شنبه 19 آبان ماه در دیدار نهایی به مصاف جاناتان هورنه از آلمان به میدان خواهد رفت. حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم، در گام نخست به مصاف شیما ابولیازید قهرمان دنیا 2014 از مصر رفت و با نتیجه 4 بر 2 مغلوب حریف خود شد و با توجه به شکست کاراته کا مصری مقابل الینه چاتزیلیادو از یونان، عباسعلی نیز شانس حضور در جدول شانس مجدد را از دست داد و حذف شد. به این ترتیب ابوالفضل شهرجهردی نخستین نماینده کاراته کشورمان در بخش کاتای انفرادی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر از سد یوکی یوجیهارا از سوئیس گذشت و در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر الساندرو آمدو دی جیوانی از بلژیک را شکست داد. او در دور سوم نیز با نتیجه 5 بر صفر از سد کای ترونگ از سوئد گذشت اما در مسابقه چهارم با نتیجه 3 بر 2 مغلوب ایلجا اسمرگونر از آلمان شد.

با این نتایج در صورت راهیابی حریف آلمانی به مرحله بعد شهرجردی می توانست در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز کوشش کند اما به دلیل باخت کاتا روی آلمانی نماینده ایران نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

در ادامه فاطمه صادقی نماینده کاتای بانوان ایران در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر از سد ریم داغی از تونس گذشت و در دور دوم نیز با نتیجه 4 بر یک اما روت ون کاتا روی اسکاتلندی را شکست داد ولی در مسابقه سوم خود با حساب 5 بر صفر مغلوب کیو شیمیزو از ژاپن شد.

نماینده تیم کاتای بانوان ایران در بخش انفرادی، به دلیل راهیابی کیو شیمیزو کاتاروی ژاپنی به فینال این رقابت ها می تواند برای کسب مدال برنز در جدول شانس مجدد به مصاف رقبایش برود.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2687

به "کاراته قهرمانی دنیا، عباسعلی حذف شد و گنج زاده به فینال رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته قهرمانی دنیا، عباسعلی حذف شد و گنج زاده به فینال رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید