چهار تنیسور برتر تور ATP لندن تعیین شدند

به گزارش مهسان بلاگ، نواک جوکوویچ و روجر فدرر حریفان خود را در مرحله نیمه نهایی تور ATP لندن شناختند.

چهار تنیسور برتر تور ATP لندن تعیین شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، الکساندر زورف شنبه در نیمه نهایی تور ATP لندن برابر روجر فدرر قرار خواهد گرفت. تنیسور سوییسی باید در دیدار عصر امروز (جمعه) مقابل جان ایزنر یک ست پیروز می شد تا صعودش به جمع چهار تنیسور برتر را قطعی می کرد. او با پیروزی دو بر صفر توانست این کار را انجام دهد. تنیسور سوئیسی ست نخست را با نتیجه 7 بر 6 به سرانجام رساند و در ست دوم نیز 6 بر 3 پیروز شد. ایزنر پس از ناکامی در ست اول دیگر با قدرت به کار خود ادامه نداد چون شانسی برای صعود نداشت.

زورف چالش بزرگی برای فدرر خواهد بود. اختلاف سنی این دو تنیسور 16 سال است (21 سال مقابل 37) اما تنها دو رتبه با هم فاصله دارند. تنیسور سوییسی در صندلی سوم واقع شده است و زورف در رتبه پنجم است. این دو تنیسور تاکنون پنج بار با هم رو به رو شدند که مرد شماره پنج دنیا دوبار فدرر را شکست داده است.

دیگر دیدار نیمه نهایی بین نواک جوکوویچ و کوین اندرسون برگزار می گردد. مرد شماره یک دنیا که صدرنشین گروه خود است و امشب باید به مصاف مارین چیلیچ برود، در مرحله نیمه نهایی با حریف آفریقایی اش رو به رو می گردد. جوکوویچ که صدرنشینی اش در رنکینگ تنیس دنیا را در سال 2018 تثبیت نموده، تاکنون هشت بار با اندرسون بازی نموده است. او هفت بار پیروز شده و تنها یک بار از حریف آفریقایی شکست خورده است.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2929

به "چهار تنیسور برتر تور ATP لندن تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار تنیسور برتر تور ATP لندن تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید