مطالعه سیستم حفاظتی تنها موزه باستان شناسی ایلام انجام می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از انجام طرح مطالعه سیستم حفاظتی تنها موزه باستان شناسی استان واقع در شهرستان دره شهر اطلاع داد.

مطالعه سیستم حفاظتی تنها موزه باستان شناسی ایلام انجام می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده امروز 24 اردیبهشت 99 با اعلام این خبر اظهار کرد: با اعتبار ملی تخصیص یافته، طرح مطالعه سیستم حفاظتی تنها موزه باستان شناسی شهرستان دره شهر شامل ایمن سازی، روشنایی، دوربین های مداربسته و ... انجام می گردد.

او اضافه نمود: وجود موزه در هر استان از لحاظ گردشگری یکی از مهمترین نیازها محسوب می گردد، چراکه مردم به وسیله موزه با تاریخ و فرهنگ هر منطقه آشنا می شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام توضیح داد: بعضی از اشیای نگهداری شده در این موزه مربوط به دوران ساسانی و شهر تاریخی دره شهر و بعضی نیز مربوط به سایر شهرستان های استان است که در این موزه نگهداری می شوند.

او توضیح داد: موزه دره شهر نخستین موزه باستان شناسی استان است که به عنوان تنها موزه تخصصی باستان شناسی غرب کشور نیز شناخته می گردد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48723

به "مطالعه سیستم حفاظتی تنها موزه باستان شناسی ایلام انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالعه سیستم حفاظتی تنها موزه باستان شناسی ایلام انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید