لیگ قهرمانان سخت تر از همواره، تیم های ایرانی باید کوشش مضاعف نمایند

به گزارش مهسان بلاگ، رحمان رضایی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا گفت: قبل از هر چیز به جواد نکونام بابت کار بزرگی که با تیم خوب فولاد انجام داد تبریک می گویم. شکست دادن العین آن هم با 4 گل حتی در حرف هم کار سختی است چه رسد به عمل. امیدوارم فولاد و 3 تیم دیگر کشورم که نماینده ما در آسیا هستند با موفقیت مرحله گروهی را پشت سر بگذارند.

لیگ قهرمانان سخت تر از همواره، تیم های ایرانی باید کوشش مضاعف نمایند

ملی پوش سابق کشورمان در ادامه بیان داشت: فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا قطعاً دشوارتر از فصل گذشته است. فصل پیش خیلی از تیم ها هنوز در شوک کرونا بودند و نتوانستند قابلیت های واقعی شان را نشان دهند که شاخص ترین مثال، تیم الهلال بود که با همه شایستگی هایی که داشت، به دلیل کرونا از مسابقات حذف شد. اما سال جاری کشورهای مختلف و باشگاه های فوتبال خودشان را با شرایط این ویروس تطبیق داده و با آرامش و تمرکز بیشتری در مسابقات شرکت می نمایند.

وی اضافه نمود: فارغ از تیم های ایرانی، در همین غرب آسیا تیم های خوبی مثل السد و الدحیل از قطر، الهلال و حتی الاهلی از عربستان، الوحده امارات و حتی تیم های عراقی و ازبک حضور دارند که لااقل برای صعود از گروه مدعی هستند.

رضایی گفت: معتقدم جدی ترین رقبای تیم های ایرانی برای رسیدن به فینال از غرب آسیا، السد و الهلال هستند و با کمی فاصله از آنها می گردد از الدحیل نام برد و نماینده های کشورمان باید رقابت سختی با این تیم ها داشته باشند.

کارشناس فوتبال گفت: در بین تیم های ایرانی پرسپولیس با بهترین و استقلال با سخت ترین قرعه روبرو شده است و تیم فولاد با قوی ترین تیم هم گروه شده که شانس صعود مستقیم را تا حدود زیادی از این تیم می گیرد.

مدافع اسبق تیم ملی ایران در ادامه بیان داشت: در چنین تورنمنت هایی مرحله گروهی بسیار حساس است، چون از آنجایی که تیم ها همه با هم به صورت رفت و برگشتی ملاقات می نمایند، معمولاً تیم های شایسته تر نتیجه می گیرند. اما بعد از مرحله گروهی شانس هم چاشنی کار می گردد و ممکن است بعضی تیم ها در مقابله با تیم های قوی تر هم شانس برنده شدن در یک تک بازی و صعود به مرحله بعدی را پیدا نمایند.

وی تاکید نمود: هر چهار نماینده کشورمان باید تمرکزشان را روی مسابقات مرحله گره گذاشته و فعلاً اولویت شان صعود از گروه باشد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 82922

به "لیگ قهرمانان سخت تر از همواره، تیم های ایرانی باید کوشش مضاعف نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان سخت تر از همواره، تیم های ایرانی باید کوشش مضاعف نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید