فراخوان مقتدی صدر به معترضان عراقی

به گزارش مهسان بلاگ، ایسنا نوشت:رهبر جریان صدر عراق در سخنانی دولت این کشور را متهم به ناتوانی در اجرای اصلاحات نموده و از معترضان خواست که برای تحقق اصلاحات متحد شوند.

فراخوان مقتدی صدر به معترضان عراقی

به گزارش سایت شبکه سومریه نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق بیانیه ای را درباره تظاهرات مردمی که قرار است 25 اکتبر (چهارم آبان) برگزار گردد، صادر کرد.

در این بیانیه خطاب به شهروندان معترض عراقی آمده است: می خواهم شما را از آنچه پشت پرده اتفاق می افتد مطلع کنم، تمامی سیاست مداران و رجال دولتی هم اکنون در حالت ترس و اضطراب به سر می برند و همگی به دنبال اصلاح خودشان هستند اما نتوانسته و نخواهند توانست؛ چراکه دیگر خیلی دیر شده است.

صدر توضیح داد: همه آنها می خواهند برای ساکت کردنتان شما را با وعده حقوق، استخدام و موارد دیگر وسوسه نمایند و خودشان را برای بدترین سناریوها آماده نموده اند و همگی به دنبال ایجاد راه چاره هایی هستند اما راه چارهی وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: دولت کاملا در انجام اصلاحات ناتوان است، همه آنها می دانند که در مقابل کسانی که خارج از کشور هستند تسلیم شده اند و بدون جلب رضایت آنها نمی توانند یک تصمیم بگیرند.

رهبر جریان صدر عراق در ادامه تأکید کرد: آنها فهمیدند که عراق به عرصه ای برای تسویه حساب های داخلی و خارجی تبدیل شده است و اعتراف کردند که اکثر مردم آنها را نمی خواهند. به همین دلیل آنها به مکر و حیله متوسل شده و شما را نادان فرض نموده اند اما خودشان نادان هستند و این را حس نمی نمایند. شما را مورد حمایت خارجی ها و بعثی ها می دانند.

وی با بیان اینکه سیاستمداران و دولتی ها امروز شایعه می نمایند که تظاهرنمایندگان اسلحه به دست خواهند گرفت، گفت: فکر نمی کنم شما چنین کاری انجام دهید، شما تشنه خون نیستید.

مقتدی صدر در ادامه ضمن درخواست برای متحد شدن معترضان، اضافه نمود: هر آنچه ملت عراق به دنبال آن هستند در دستان فاسدان است؛ کالاها، امنیت، اعتبار، کرامت، دموکراسی، انتخابات و آزادیتان همگی در دستان فاسدان است.

وی همچنین از عراقی ها خواست که در وطن خود آزاده باشند و از شر فساد و مفسدین خلاص شوند و به شایعات آنها را باور ننمایند. اگر فساد این ها نبود داعش ظهور نمی کرد.

310311

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 23129

به "فراخوان مقتدی صدر به معترضان عراقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان مقتدی صدر به معترضان عراقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید