عملکرد تیم ملی کاراته ستودنی بود، به موفقیت در المپیک امیدوارم

به گزارش مهسان بلاگ، سیدحسن طباطبایی در سرانجام نخستین مرحله از رقابتهای لیگ دنیای کاراته در استانبول ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: این مسابقات با حضور بهترین های دنیا و متفاوت با ادوار گذشته برگزار گردید. کاراته کاها نشان دادند که تشنه مبارزه روی تاتامی هستند و همین موضوع باعث شد که مبارزات سطح بالا و جذابی را ببینیم.

عملکرد تیم ملی کاراته ستودنی بود، به موفقیت در المپیک امیدوارم

وی ادامه داد: میزبان شیوه نامه های بهداشتی سختگیرانه ای را برای جلوگیری ابتلای کاراته کاها، مربیان، داوران و عوامل برگزاری به اجرا گذاشته بود که همین موضوع باعث شد تا شیوه جدیدی از برگزاری را ببینیم. اما نکته مهم این بود که این نوع برگزاری روی کیفیت فنی مسابقات تأثیر چندانی نداشت.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به عملکرد ستودنی کاراته کاها روی تاتامی استانبول گفت: کسب مدال های رنگارنگ در این رقابتها و ارائه مبارزاتی سطح بالا و با کیفیت نشان داد که تیم ملی ایران که به سمت موفقیت در توکیو گام برمی دارد با برنامه ریزی دقیق کادر فنی به خوبی از بحران کرونا عبور نموده و این تیم همان تیم قدرتمند سالهای 2019 و 2020 است که در هر میدانی قدرت کاراته اصیل و با ریشه ایران اسلامی را به نمایش می گذاشت و بیش از گذشته به موفقیت در المپیک امیدوار شدیم.

طباطبایی ادامه داد: حضور بعضی از بهترین های جهان باعث شد تا کادر فنی تیم ملی علاوه بر اینکه ارزیابی خوبی از ملی پوشان کشورمان بعد از یکسال دوری از مسابقات داشته باشد و همین اینکه رقبای ملی پوشان را زیر نظر داشته باشند. این می تواند برای ادامه راه شرایط خوبی پیش روی مربیان قرار دهد.

وی در سرانجام به ملاقات با رئیس فدراسیون جهانی هم اشاره نمود و گفت: جلسه خوبی با آنتونیو اسپینوزا داشتیم و در خصوص مسائل مختلف صحبت شد. ایشان نگاه خوبی به کاراته ایران داشت و با ستایش از کاراته کاهای کشورمان، تیم ملی کاراته ایران را تیمی قابل احترام برای جهان معرفی کرد.

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 79590

به "عملکرد تیم ملی کاراته ستودنی بود، به موفقیت در المپیک امیدوارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد تیم ملی کاراته ستودنی بود، به موفقیت در المپیک امیدوارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید