علی نژاد: اینکه بین کاندیداها چه می گذرد ربطی به ما ندارد، اداره کل زمان انتخابات هیئت فوتبال تهران را مشخص کرد

به گزارش مهسان بلاگ، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت که این وزارتخانه دخالتی در امر برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان تهران نداشته است.

علی نژاد: اینکه بین کاندیداها چه می گذرد ربطی به ما ندارد، اداره کل زمان انتخابات هیئت فوتبال تهران را مشخص کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی علی نژاد در اختتامیه مسابقات لیگ شمشیربازی اسلحه سابر گفت: امروز لیگ شمشیربازی در سابر به انتها رسید. شمشیربازان بعد از مدت ها تعطیلی مسابقات داخلی و خارجی، فرصت خوبی داشتند تا مهارت خود را محک بزنند و ببینند در چه حد از آمادگی هستند.

وی در ادامه درباره شانس کسب مدال شمشیربازی در مسابقات المپیک، گفت: شمشیربازی از المپیک ریو تا امروز رشد خوبی داشته است و در اسلحه سابر قدم به قدم شرایط بهتری را شاهد هستیم. این رشته در المپیک گذشته تا مرز مدال آوری رفت. با توجه به اینکه در شمشیربازی رشد خوبی داشتیم و برای اولین بار غیر از بخش انفرادی، در تیمی نیز سهمیه گرفتیم، از شانس مدال در المپیک 2021 برخوردار هستیم.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره صادر نشدن حکم دبیری حسین اوجاقی در فدراسیون ووشو گفت: مدت ها قبل حکم اوجاقی صادر شده است.

وی راجع به سالن شمشیربازی یادآوری کرد: حدود یک ماه پیش در جلسه ستاد المپیک و پارالمپیک بحث سالن مطرح شد. معتقدم شمشیربازی باید سالن مناسب برای تمرین و مسابقات محدود با ظرفیت تماشاگر 500 تا 1000 نفر را داشته باشد. باقرزاده در حال آنالیز است تا ببیند چه سالنی امکان واگذاری دارد. قطعاً وزارت ورزش نیز در این زمینه یاری خواهد نمود.

علی نژاد پیرامون اتفاقات انتخابات شطرنج گفت: ثبت نام مجدد انتخابات شطرنج اجرا شده است . اینکه بین کاندیداها چه می گذرد و چه می گویند به ما ربطی ندارد. شش ماه از ثبت نام انتخابات فدراسیون شطرنج گذشته بود و باید مجدد ثبت نام انجام می شد. جلسه تطبیق صلاحیت ها فردا برگزار می گردد و کسانی که تأیید شوند به دستگاه نظارتی معرفی می شوند و کسانی که رد شدند نیز می توانند اعتراض نمایند.

وی در خصوص اینکه فضای مجازی مکانی برای ایجاد حواشی توسط افراد شده است، گفت: اساساً یکی از موضوعات فضای مجازی این است که افراد بدون توجه به آثار و تبعات، حرف های خود را منتشر و اقدام به انتشار عکس و فیلم می نمایند که تبعاتی برای خودشان و دیگران دارد. ورزشکاران حرفه ای و اهالی ورزش باید توجه نمایند که اینها بار حقوقی دارد و اگر ذی نفعان آسیب ببینند و یا خلاف جامعه باشد، تبعات حقوقی دارد. به همه اهالی ورزش توصیه می کنم، دقت نمایند و گرفتاری درست ننمایند. این موضوع در فضای رسمی هم هست. توصیه اکیدم به همکارانم در رسانه این است که تحت تأثیر فضای مجاری قرار نگیرند و در مسیری که حاشیه ایجاد می نماید، نباشند.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش درباره ساختمان نیمه کاره فدراسیون دوچرخه سواری هم گفت: بنا داریم یاری کنیم، اما اینکه این یاری چه میزان است را باید هماهنگی کنیم. یاری می کنیم تا مجدداً ساخت ساختمان از سر گرفته گردد.

وی راجع به انتخابات هیئت فوتبال استان تهران گفت: در زمان انتخابات هیئت فوتبال ما دخالتی نداشتیم و فقط گفتیم تا انتها سال انجام گردد. اداره کل خودش زمان را بیان کرد و ما ورودی نداشتیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 78108

به "علی نژاد: اینکه بین کاندیداها چه می گذرد ربطی به ما ندارد، اداره کل زمان انتخابات هیئت فوتبال تهران را مشخص کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: اینکه بین کاندیداها چه می گذرد ربطی به ما ندارد، اداره کل زمان انتخابات هیئت فوتبال تهران را مشخص کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید