سلطانی فر: خبرنگاران حاشیه ایجاد نکنند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولین این دو مجموعه عصر امروز از اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام ایران بازدید کردند.

سلطانی فر: خبرنگاران حاشیه ایجاد نکنند

سلطانی فر در حاشیه این بازدید در پاسخ به خبرنگاران گفت: قبلا بازیهای اسیایی هم از اردوهای تیم های ملی بازدید می کردیم و از نزدیک در جریان مسائل رشته ها قرار می گرفتیم. تقریبا یک دور کامل همه فدراسیون هایی که کسب سهمیه المپیک می نمایند آمده ایم و گزارش وضعیت آنها را داریم.

وی اضافه نمود: دور دوم آنالیز وضعیت رشته ها از دو هفته دیگر آغاز می گردد یعنی یک سال مانده به بازهای المپیک توکیو. کوشش می کنیم در این مدت وضعیت اردوها روند کسب سهمیه و مسائل فدراسیون ها را آنالیز نموده و شرایط آنها را مرور کنیم.

وزیر ورزش و جوانان اعلام نمود: ما قبل از این در دو و میدانی، تکواندو، کشتی و وزنه برداری مدال داشتیم و سال جاری کاراته نیز به مسابقات اضافه شده است. این اتفاق خوبی است. خیلی امیدواریم در المپیک 2020 در کاراته هم بتوانیم مدال گرفته و روی سکو ایستاده و مدالهای خوشرنگی بگیریم. در قایقرانی، شمیشربازی و جودو نیز نیم نگاهی داریم که آنها نیز روی سکو قرار بگیرند.

وی توضیح داد: در جودو و در شمشیربازی وضعیت بهتر است و در قایقرانی نیز دور از ذهن نیست که علاوه بر کسب سهمیه، مدال نیز بگیریم. عادل مجللی در 200 متر تنها یک ثانیه با رکورد دنیا فاصله دارد. من خودم به قایقرانی خیلی امید دارم ک علاوه بر کسب سهمیه المپیک، کسب مدال هم کنم.

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: امیدواریم با هم افزایی که در ورزش کشور وجود دارد نتایج خوبی در بازیهای المپیک و پارالمپیک بگیریم. علیرغم همه محدودیت ها تمرکز ویژه ای روی رشته های المپیکی داریم و تقریبا همه امکانات آنها را در فدراسیون هایشان برای حضور در رویدادهای مهم کسب سهمیه فراهم خواهیم کرد.

سلطانی فر در مورد مسائل قایقرانی و کمبود تجهیزات این رشته نیز گفت: در گذشته قایق هایی خریداری شده اما به خاطر مسائل اقتصادی وارد کشور نشده است. ما با آقای صالحی امیری تصمیم گرفتیم تا هزینه را به صورت مشترک تامین کنیم تا به زودی قایق ها به ایران برسند.

وو در خاتمه در مورد حاشیه های ایجاد شده پیرامون تغییر ثبت نام انتخابات فدراسیون والیبال نیز اعلام کرد اگر خبرنگارها حاشیه ایجاد ننمایند تغییر زمان ثبت نام والیبال هیچ حاشیه ای ایجاد ننموده است. دو رویداد مهم مسابقات نوجوانان دنیا و کسب سهمیه المپیک را پیش رو داریم و فکر کردیم بهتر است وضعیت مدیریت فدراسیون را تا دو هفته آینده به هم نزنیم و 10 تا15 روز دیگر ثبت نام ها را آغاز خواهیم کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13313

به "سلطانی فر: خبرنگاران حاشیه ایجاد نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: خبرنگاران حاشیه ایجاد نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید