سلطانی: دیگر دانشجو نیستم و همراه تیم به رقابت های جهانی نمی روم

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: ملی پوش کاراته گفت: دانشجو نیستم که به همراه تیم دانشجویان به مسابقات جهانی بروم به همین دلیل تیم ملی را در رقابت های کاراته وان اندونزی همراهی خواهم کرد.

سلطانی: دیگر دانشجو نیستم و همراه تیم به رقابت های جهانی نمی روم

مهدی سلطانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: چند ماه است که در مقطع کارشناسی ارشد مدرک گرفته ام و دیگر دانشجو نیستم به همین دلیل نمی توانم در رقابت های جهانی دانشجویان تیم کشورمان را همراهی کنم. طبق برنامه تیم را در مسابقات کاراته وان اندونزی همراهی می کنم و امیدوارم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشم.

وی ادامه داد: هدف تدارک مناسب برای مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی است. به شخصه برای این 2 رویداد آماده می شوم و امیدوارم در هر کدام که حاضر شدم بهترین نتیجه را بگیرم. حضور در رقابت های جهانی آلمان و بازی های آسیایی اینچئون نیازمند آمادگی بسیار بالایی است و امیدوارم در چند ماه باقی مانده تمام نفرات به مرز آمادگی لازم برسند.

ملی پوش 84کیلوگرم کاراته مطرح نمود: 3 دوره از اردوهای تدارکاتی را پشت سر گذاشته ایم که از این تعداد اردو، 2 دوره آن به میزبانی آکادمی ملی المپیک به انجام رسید. واقعا فضای آکادمی ملی المپیک متفاوت است و به نوعی تازه احساس کرده ایم که ملی پوش هستیم. امکانات آکادمی با کبکانیان قابل مقایسه نیست و جا دارد به همین دلیل از مسئولین تشکر کنم.

سلطانی در مورد مبارزات انتخابی تیم کاراته نیز گفت: در مجموع 4 مبارزه با یونس نوروزی داشتم که از این تعداد تنها یک بازی را با یک امتیاز اختلاف به او واگذار کردم. دیدار دوم مساوی شد و در مبارزات سوم و چهارم پیروز شدم. شرایط در انتخابی ها برای همه برابر بود و از این بابت هیچ مسئله ای ندارم.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16762

به "سلطانی: دیگر دانشجو نیستم و همراه تیم به رقابت های جهانی نمی روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی: دیگر دانشجو نیستم و همراه تیم به رقابت های جهانی نمی روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید