رونمایی از نسخه آموزشی تبلت T20 نوکیا

به گزارش مهسان بلاگ، پس از معرفی تبلت نوکیا T20 در چندین منطقه در ماه گذشته، اکنون شرکت HMD Global مستقر در فنلاند، نسخه آموزشی تبلت نوکیا T20 را رونمایی نموده و در حال حاضر این تبلت برای پیش فروش در بازار چین در دسترس است.

رونمایی از نسخه آموزشی تبلت T20 نوکیا

به گزارش خبرنگاران، تبلت نوکیا T20 Education Edition را می توان با قیمت 2999 یوان (معادل 471 دلار آمریکا) در چین پیش خرید کرد و ارسال آن از 12 دسامبر (21 آذر) شروع خواهد شد. کسانی که این دستگاه را پیش خرید نمایند، یک بلندگوی بلوتوث و یک قلم stylus نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

این تبلت تازه، همانطور که از نامش پیداست، با هدف یاری به یادگیری دانش آموزان طراحی شده است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 10.4 اینچی 2K با وضوح 1200 در 2000 پیکسل است. تبلت نوکیا T20 Education Edition دارای گواهینامه نور آبی کم سوئیس SGS است و بعلاوه حالت محافظت از چشم، اصلاح شرایط نشستن و تمرینات چشمی را نیز ارائه می دهد.

این تبلت از پردازنده Unisoc T610 بهره می برد. این پردازنده یک چیپست هشت هسته ای است که شامل دو هسته Cortex-A75 با کلاک 1.8 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با کلاک 1.8 گیگاهرتز است.

این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. بعلاوه اسلات کارت microSD برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی در دستگاه موجود است. این محصول به طور پیش فرض دارای نه برنامه یاری آموزشی برای مقاطع ابتدایی، هدایت و دبیرستان است. این برنامه ها بدون احتیاج به دانلود اپلیکیشن تازه یا خرید دوره ها و مطالب جداگانه هر چند وقت یکبار به طور اتوماتیک به روزرسانی می شوند.

تبلت نوکیا T20 Education Edition دارای قابلیتی است که والدین می توانند هر زمان که بخواهند به وسیله شبکه اجتماعی WeChat نحوه استفاده فرزندشان از تبلت را آنالیز نمایند و حتی می توانند نرم افزار ها را ببندند یا حذف نصب نمایند.

بعلاوه، دستگاه از دانلود اتوماتیک بازی ها پشتیبانی نمی نماید. تبلت نوکیا T20 Education Edition از یک باتری 8200 میلی آمپر ساعتی تغذیه می نماید. با این که این تبلت از شارژ سریع 15 واتی PD پشتیبانی می نماید، ولی شرکت نوکیا یک شارژر 10 واتی در کنار محصول ارائه می دهد.

منبع: gizmochina

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 102749

به "رونمایی از نسخه آموزشی تبلت T20 نوکیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نسخه آموزشی تبلت T20 نوکیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید