دلیل قطع همکاری با کرانچار،مسائل ارزی و نقطه نظرات کمته فنی

به گزارش مهسان بلاگ، حمید استیلی مدیر تیم امید ایران با قدردانی از زحمات سرمربی این تیم گفت:آقای کرانچار کوشش های زیادی برای موفقیت تیم امید انجام داد و بدون تردید در این راه کم نگذاشت .جدایی ایشان و تغییرات کادر فنی در فضایی مثبت و محبت آمیز اتفاق می افتد و البته مسائل و مسائل اقتصادی هم در این موضوع تاثیرگذار است.

دلیل قطع همکاری با کرانچار،مسائل ارزی و نقطه نظرات کمته فنی

استیلی ادامه داد:خود من معرف کرانچار به فدراسیون بودم و با تمام وجود هم از ایشان حمایت کردم. خوشبختانه با یاری فدراسیون فوتبال بهترین امکانات و شرایط برای تیم امید فراهم شد.بازی ها و اردوهای آماده سازی بسیار خوبی انجام دادیم. با این وجود به دلیل شرایط خاصی که در موقعیت فعلی وجود دارد، مسائل ارزی موجود و همچنین برخی مسائل و نقطه نظراتی که در کمیته فنی مطرح شد تصمیماتی در مورد ایجاد تغییرات در کادر فنی تیم امید اتخاذ شد که امیدوارم منجر به موفقیت و سربلندی تیم امید کشورمان گردد.

مدیر تیم امید در سرانجام گفت:فدراسیون فوتبال قدردان زحمات و کوشش های آقای کرانچار است و این قطع همکاری با توافق دوجانبه و به شکل کاملا محبت آمیز صورت می گیرد. من هم برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

3-185

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9004

به "دلیل قطع همکاری با کرانچار،مسائل ارزی و نقطه نظرات کمته فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل قطع همکاری با کرانچار،مسائل ارزی و نقطه نظرات کمته فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید