دستگیری 3 بدل انداز طلا در تهران

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری 2 مرد و یک زن بدل انداز حرفه ای با 60 فقره بدل اندازی طلا اطلاع داد و گفت: متهمان 5 میلیارد ریال از مال باختگان کلاهبرداری نموده بودند.

دستگیری 3 بدل انداز طلا در تهران

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از مهر، سردار علیرضا لطفی در تشریح این خبر گفت: سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری پرونده ای به همراه یک متهم بنام فرزین 22 ساله به اتهام بدل اندازی طلا برای رسیدگی تخصصی از کلانتری 161 ابوذر به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران عظیم شرح داد: محتویات پرونده حاکی از آن بود، این متهم با مراجعه به یک مغازه طلافروشی قصد فروش یک عدد النگو به وزن 28 گرم را داشته که پس از آنالیز طلا و تست آن توسط مغازه دار تعیین شد النگو طلا نبوده و فقط روی آن را آبکاری نموده اند که بلافاصله طلافروش با پلیس 110 تماس و با حضور به موقع گشت کلانتری مرد بدل انداز دستگیر می گردد.

این مقام ارشد انتظامی توضیح داد: در تحقیقات پلیسی فزرین ضمن قبولی جرم خود گفت، من به اتفاق همسرم غزاله با خرید طلاهای بدلی از شخصی بنام مراد که از دوستانم است به طلافروشی های سطح شهر مراجعه و طلای بدلی را به عنوان طلای واقعی می فروختیم.

وی با اشاره به اینکه متهم در 6 ماه اخیر به 60 فقره بدل اندازی با همدستی همسرش اعتراف کرد، اضافه نمود: متهم گفت، در مدت این 6 ماه حدود 5 میلیارد ریال پول به دست آورده اند و پول حاصله را صرف خوشگذرانی و زندگی نموده اند.

سردار لطفی اضافه نمود: کارآگاهان با هماهنگی بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 18 تهران پانزدهم اردیبهشت ماه هر دو همدست متهم را دستگیر و پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی به جرم ارتکابی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در خاتمه گفت: تا به امروز 15 تن از مالباختگان شناسایی و تبهکاران با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفته است.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48482

به "دستگیری 3 بدل انداز طلا در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 3 بدل انداز طلا در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید