جذب نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، کلاس های مجازی دانشگاه آزاد از 17 اسفندماه شروع می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

جذب نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، کلاس های مجازی دانشگاه آزاد از 17 اسفندماه شروع می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

فعالیت عادی دانشگاه ها تا خاتمه سال 98 می تواند به روال معمول ادامه یابد

علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم، در بخشنامه ای به روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر ضرورت بهره گیری از انواع روش های برخط و برون خط و ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مجاز برای تداوم فعالیت های آموزشی تأکید کرد.

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا نیرو انسانی جذب می نماید

محمود خدادوست، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: ستاد داوطلبین سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به منظور بهره برداری از توان همکاران در راستای کنترل بیماری کرونا در کشور، از داوطلبین برای همکاری بصورت شرکتی دعوت به عمل می آورد.

داوطلبان کنکور ارشد 99 خواهان تعویق زمان برگزاری شدند

جمعی از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال 99 با انتشار بیانیه ای خواهان تعویق زمان برگزاری این کنکور در سال آینده شدند.

ظرفیت اولیه پذیرش در رشته های گروه علوم پزشکی سال 99 اعلام شد

ظرفیت اولیه رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال 1399 از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است. این ظرفیت اولیه است و ممکن است تغییراتی در آن اعمال گردد.

امکان ثبت نام مجدد آزمون های EPT و فراگیر مهارت های عربی دانشگاه آزاد فراهم شد

آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر اعلام شده پیروز به ثبت نام در آزمون زبان انگلیسی EPT و آزمون فراگیر مهارت های عربی این دانشگاه نشدند می توانند در مهلت مجدد در نظر گرفته شده یعنی از روز یکشنبه 17 فروردین ماه 99 تا روز سه شنبه 19 فروردین ماه برای شرکت در این آزمون ها ثبت نام نمایند.

مهلت مجدد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 99 از 14 اسفند ماه شروع شد

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 99 گروه پزشکی از امروز چهارشنبه 14 اسفند تا ساعت 24 روز آدینه 16 اسفند ماه 98 فرصت دارند در این آزمون ثبت نام نمایند.

جزئیات رتبه بندی مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اعلام شد

عبداله محمدی مدیرکل پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی، جزئیات رتبه بندی مراکز تحقیقاتی و نحوه محاسبه حق مسئولیت روسای این مراکز را تشریح کرد و گفت: به منظور بهره مندی حداکثری از ظرفیت های ساختاری و توان عملیاتی واحد های پژوهشی، افزایش قابلیت پاسخگویی و ارائه خدمات پیشرفته منطبق بر استاندارد های ملی و بین المللی، شیوه نامه ارزیابی و رتبه بندی مراکز تحقیقاتی تهیه و به واحد های دانشگاهی ابلاغ شد.

ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی دادگستری تا 23 اسفند 98 ادامه دارد

سازمان سنجش آموزش کشور طبق اعلام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از شروع مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال 98 اطلاع داد و از متقاضیان شرکت در این آزمون خواست تا ساعت 24 روز آدینه 23 اسفندماه جهت ثبت نام در این آزمون با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام نمایند.

زمان برگزاری بیستمین دوره آزمون صلاحیت بالینی تغییر کرد

بر اساس نامه ای از سوی دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد؛ با توجه به تغییر زمان برگزاری چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری رشته های پزشکی به تاریخ 4 اردیبهشت 99، زمان برگزاری بیستمین دوره آزمون صلاحیت بالینی از 4 اردیبهشت 99 به 29 فروردین 99 تغییر می یابد.

مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ برای دومین بار تمدید شد

مهلت ثبت نام در آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1399 تمدید شد. بر اساس زمان تمدید شده داوطلبان از 20 تا 22 اسفند ماه 98 فرصت دارند در این آزمون ثبت نام نمایند.

کلاس های مجازی دانشگاه آزاد از 17 اسفندماه شروع می گردد

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه تشکیل ستاد آموزش غیرحضوری در استان ها و واحد های دانشگاهی را به روسای استان ها، واحد ها و مراکز آموزشی، معاونت آموزش های عمومی و مهارتی این دانشگاه ابلاغ کرد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 38467

به "جذب نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، کلاس های مجازی دانشگاه آزاد از 17 اسفندماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، کلاس های مجازی دانشگاه آزاد از 17 اسفندماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید