تکواندکاران ایران با برد آغاز کردند، فزونی پلنگ افکن مقابل نایب قهرمان المپیک

به گزارش مهسان بلاگ، مسابقات جهانی تکواندو برای ایران شگفت انگیز آغاز شد. در روز نخست محمد حسن پلنگ افکن که با غلبه بر فرزان عاشورزاده به مسابقات جهانی رسیده نایب قهرمان المپیک را از پیش رو برداشت.

تکواندکاران ایران با برد آغاز کردند، فزونی پلنگ افکن مقابل نایب قهرمان المپیک

در حالی که هنوز نیمی از تیم تکواندوی ایران در تهران در انتظار صدور ویزا هستند، نیمی دیگر در لندن کار خود را با درخشش روی شیاپ چانگ شروع کردند.

در شروع رقابت های تکواندوی قهرمانی دنیا 2019 که در منچستر انگلیس در حال برگزاری است، محمدحسن پلنگ افکن نماینده وزن 58- کیلوگرم ایران در مبارزه نخست خود برابر جفرسون اُچوآ از کلمبیا با نتیجه 15 بر 4 به رجحان رسید. او در دور بعد نیز مقابل تاوین هانپراب از تایلند نایب قهرمان المپیک ریو 2016 و دارنده مدال برنز بازی های یونیورسیاد و قهرمانی آسیا به روی شیاپ چانگ رفت و در یک مبارزه سخت با نتیجه 17 بر 15 به رجحان رسید.

در بخش دختران نیز مهلا مومن زاده نماینده وزن 46- کیلوگرم ایران در دیدار نخست برابر آینور یواشپای از قزاقستان با نتیجه 21 بر یک به رجحان رسید و راهی دور بعد شد. وی در دور بعد و در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل جوردین اسمیت نماینده میزبان که مدال برنز قهرمانی اروپا بزرگسالان را در کارنامه دارد، با نتیجه 17 بر 7 به رجحان رسید و راهی دور سوم شد.

اکرم خدابنده تکواندوکار وزن 73- کیلوگرم کشورمان در گام اول باید کانسل دنیز قزاق نایب قهرمان بازی های آسیایی 2018، نایب قهرمان بازی های یونیورسیاد و دارنده مدال تورنمنت های مختلف را شکست بدهد و در صورت رجحان به مصاف برنده دیدار ساحل عاج و اسپانیا می رود.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9512

به "تکواندکاران ایران با برد آغاز کردند، فزونی پلنگ افکن مقابل نایب قهرمان المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندکاران ایران با برد آغاز کردند، فزونی پلنگ افکن مقابل نایب قهرمان المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید