تفاوت دمای 44 درجه ای دو شهر ایران!

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر پیش بینی و سازمان هشدار هواشناسی گفت: از فردا 27 خرداد، تا سرانجام هفته در استان های مازندران، اردبیل، گیلان، خراسان رضوی و خراسان شمالی، به طور میانگین 3 تا 5 درجه از شدت گرما کاسته می گردد.

تفاوت دمای 44 درجه ای دو شهر ایران!

به گزارش خبرنگاران، صادق ضیائیان در مصاحبه با فارس در تشریح آخرین شرایط جوی کشور در روزهای آینده و امروز گفت: امروز رگبار باران به صورت پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد در آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی، کردستان، شمال زنجان، شمال خراسان شمالی، ارتفاعات سمنان و ارتفاعات شمال تهران ادامه دارد.

وی اضافه نمود: در دو روز آینده رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد در شمال اردبیل و شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، شمال تهران و شمال خراسان رضوی پیش بینی می گردد.

مدیر پیش بینی و سازمان هشدار هواشناسی با بیان اینکه در روزهای آینده آسمان در سایر مناطق کشور صاف است، گفت: در دو روز آینده در جنوب استان های سمنان، تهران، البرز، قم، خوزستان، بوشهر، شمال مرکزی، شمال اصفهان و بخش هایی از شمال شرق کشور وزش باد شدید داریم.

ضیائیان اضافه نمود: تا انتها هفته تنگه هرمز، مرکز و شرق خلیج فارس مواج است.

مدیر پیش بینی و سازمان هشدار هواشناسی گفت: از فردا تا انتها هفته در استان های مازندران، اردبیل، گیلان، خراسان رضوی و خراسان شمالی به طور میانگین 3 تا 5 درجه از شدت گرما کاسته می گردد.

وی اضافه نمود: روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و آدینه، در مرکز و شرق خلیج فارس، متلاطم شدن دریا و افزایش ارتفاع موج بین 1.5 تا 2 متر پیش بینی می گردد و احتمال غرق شدن قایق های کوچک و شناور های سبک وجود دارد که توصیه می گردد ممانعت از هرگونه تردد قایق های سبک و تفریحی و شنا کردن در دریا و تمهیدات لازم توسط همه فعالان دریایی جهت امور کشتیرانی، فراساحل و بنادر فراهم گردد.

ضیائیان ادامه داد: آسمان تهران فردا صاف در بعد از ظهر افزایش باد گاهی باد شدید پیش بینی می گردد، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 36 و 24 درجه خواهد بود.

وی اضافه نمود: امروز در تهران آسمان قسمتی ابری، جهت باد جنوب غربی و سرعت باد 25کیلومتر بر ساعت است؛ دید افقی امروز در تهران بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 7 درصد است.

مدیر پیش بینی و سازمان هشدار هواشناسی اظهار کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 49 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 5 درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 52484

به "تفاوت دمای 44 درجه ای دو شهر ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت دمای 44 درجه ای دو شهر ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید