ترامپ امروز قانون منع مهاجرت به آمریکا را امضا می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس جمهور آمریکا گفت که امروز قانون ممنوع کردن مهاجرت به این کشور برای مدت زمان دو ماه آینده را امضا می نماید.

ترامپ امروز قانون منع مهاجرت به آمریکا را امضا می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز (چهارشنبه) با دفاع مجدد از دیواری که در مرز جنوبی این کشور با مکزیک کشیده، از امضای قانون منع مهاجرت به ایالات متحده اطلاع داد.

ترامپ در صفحه توئیتر خود، درباره تصمیم به ممنوع نمودن مهاجرت به آمریکا برای 60 روز آینده اطلاع داد: امروز دستور اجرایی منع مهاجرت به کشورمان را امضا می کنم.

وی با تبختر درباره دیوار مرزی با مکزیک نوشت: در همین زمان، حتی بدون این دستور هم، مرز جنوبی ما که به شکل قابل ملاحظه ای با دیوار مرزی جدید 170 مایلی (273،5 کیلومتر) و 27 هزار سرباز مکزیکی تقویت شده، بسیار محکم و نفوذناپذیر است، که شامل قاچاق انسان نیز می گردد.

رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه شنبه گفته بود به دلیل وضعیتی که شیوع ویروس کووید19 در این کشور ایجاد نموده، میخواهد به مدت 2 ماه هرگونه مهاجرت اتباع خارجی به ایالات متحده را ممنوع کند. (جزئیات بیشتر)

طبق جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده تا روز گذشته (سه شنبه)، 819 هزار و 175 نفر از مردم سراسر ایالات متحده آمریکا به کروناویروس آلوده شدند و 45 هزار و 343 نفر از مردم این کشور نیز جان خود را بر اثر این ویروس همه گیر از دست دادند.

حدود سه سال پیش بود که دولت آمریکا بعد از روی کار آمدن ترامپ در کاخ سفید، ورود اتباع هفت کشور شامل ایران، لیبی، سوریه، سومالی، کره شمالی، ونزوئلا و یمن را ممنوع نمود.

پایگاه خبری هیل دو ماه پیش به نقل از مسئولان وزارت امنیت داخلی و وزارت خارجه آمریکا گزارش داده بود که نام کشورهای نیجریه، میانمار، اریتره، قرقیزستان، سودان و تانزانیا به لیست قانون منع مهاجرتی اضافه می گردد.

م

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45874

به "ترامپ امروز قانون منع مهاجرت به آمریکا را امضا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ امروز قانون منع مهاجرت به آمریکا را امضا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید