به نگهبان گفته اند بازیکن راه ندهد، مگر استقلال مال آقای مددی است؟

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، زکریا مرادی بازیکن جوان تیم استقلال که برای پیگیری امور قراردادش به باشگاه استقلال مراجعه نموده بود امکان دیدار با احمد مددی را نیافت و هنگام خروج از باشگاه نقدها تندی را از عملکرد وی داشت.

به نگهبان گفته اند بازیکن راه ندهد، مگر استقلال مال آقای مددی است؟

این بازیکن جوان گفت: تنها یک روز به سرانجام مهلت جابجایی مانده و من مشکل نظام وظیفه دارم و برای حل شدن این مشکل به باشگاه آمده ام که نمی گذارند بالا بروم. متاسفانه به نگهبان گفته اند که بازیکن بالا نیاید و اگر منِ بازیکن برای حل مشکلاتم به باشگاه خودمان نروم، به کجا باید بروم.

وی اضافه نمود: تنها کاری که آقای مددی باید برای حل مشکل من انجام دهد یک تماس با نظام وظیفه است. نمی دانم چرا این کار را نمی نمایند. کوه که نمی خواهند بنمایند. یک تلفن است.

مهاجم آبی پوشان توضیح داد: حالا چون من بازیکن جوان هستم و کمتر بازی کردم نباید کارم راه بیندازند؟ این چه قانونی است که نباید کار من انجام گردد؟ تا فردا اگر این تماس انجام نگردد من امکان بازی در استقلال را از دست می دهم و باید به یک تیم نظامی بروم. با این حال باید اینجا (دم در باشگاه) بایستم و ببینم آیا مرا راه می دهند بروم داخل یا خیر. انگار باشگاه مال این آقا است. آیا آقای مددی واقعاً وقت یک تماس دریافت برای حل شدن مشکل بازیکن تیم شان را ندارند؟

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 68499

به "به نگهبان گفته اند بازیکن راه ندهد، مگر استقلال مال آقای مددی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به نگهبان گفته اند بازیکن راه ندهد، مگر استقلال مال آقای مددی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید