برنامه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو اعلام شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بازی های پارالمپیک 2020 توکیو که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و قرار است سال آینده برگزار گردد، از روز سه شنبه 24 آگوست (2 شهریور 1400) با برگزاری مراسم افتتاحیه شروع می گردد و روز یکشنبه 5 سپتامبر (14 شهریور) با برگزاری مراسم اختتامیه به سرانجام خواهد رسید.

برنامه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو اعلام شد

نخستین مدالی که قرار است در این رویداد توزیع گردد، روز 25 آگوست و در دوچرخه سواری تایم تریل بانوان است که در استادیوم Shizuoka prefecture برگزار خواهد شد.

در روز نخست علاوه بر دوچرخه سواری، در رشته های شنا، راگبی با ویلچر، شمشیربازی با ویلچر، بسکتبال با ویلچر، تنیس روی میز و گلبال نیز مسابقاتی برگزار می گردد و در شنا و شمشیربازی مدال توزیع خواهد شد.

همچنین در روز پایانی و پیش از برگزاری مراسم اختتامیه که همچون مراسم اختتامیه از ساعت 20 تا 23 به وقت توکیو برگزار می گردد، فینال مسابقات بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، تیراندازی، دوومیدانی و بدمینتون انجام خواهد شد.

مسابقات پا را وزنه برداری طی 5 روز و در روزهای 26 تا 30 آگوست برگزار می گردد. مسابقه وزن 107+ کیلوگرم نیز بعدازظهر روز 30 آگوست است. طی 2 دوره اخیر همیشه یکی از طلاهای کاروان ایران در این روز و به نام سیامند رحمان ثبت می شد و حالا بازی های پارالمپیک بدون حضور ملی پوش فقید کشورمان و قوی ترین پا را وزنه بردار جهان برگزار می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 57329

به "برنامه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید