ایجاد خط فراوری جدید اتانولی برای مقابله با کرونا

به گزارش مهسان بلاگ، یک شرکت دانش بنیان نسبت به خطوط فراوری اتانولی اقدام نموده که با حداقل هزینه و حداکثر سرعت امکان بهره برداری دارد.

ایجاد خط فراوری جدید اتانولی برای مقابله با کرونا

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، جوامع بشری پیوسته دستخوش حوادث طبیعی یا اقدامات مخربی است که سبب بروز بحران های کوچک و عظیم می گردد. به همین منظور افراد حقیقی و حقوقی احساس مسئولیت نموده و راستا فعالیت های خود را همسو با احتیاجهای جامعه در شرایط بحرانی تعریف خواهند کرد تا با همکاری دسته جمعی، بهبود ایجاد نمایند.

مسعود مدرسی مدیرعامل شرکت دانش بنیان، مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به اقداماتشان در بحران کرونا اشاره نمود.

مدرسی بیان نمود: با شیوع بیماری کرونا، یکی از مهم ترین اقداماتی که می توان انجام داد تغییر نوع محصولات به نحوی است که جوابگوی احتیاجهای اولیه و ضروری باشد. فراوری محصولات بهداشتی نیز از این دسته احتیاجها است.

وی در راستای تامین احتیاج جامعه گفت: شرکت تصمیم گرفته تا نسبت به خطوط فراوری اتانولی اقدام کند که با حداقل هزینه و حداکثر سرعت امکان بهره برداری داشته باشد. مراحل ساخت خط فراوری طراحی شده، حداکثر 3 هفته به طول خواهد کشید و فراوری محصول با تناژ 5 تن در روز حداکثر یک هفته بعد از نصب و راه اندازی خط انجام خواهد شد. برای رسیدن به این مقصود باید حمایت ها و همکاری های لازم را از سازمان های مربوط و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دریافت گردد.

وی همچنین به اقدامات که در راستای حفظ سلامت کارکنان از جمله ضدعفونی کردن روزانه محیط کار، استفاده از لوازم بهداشتی و ایمنی و به حداقل رساندن ارتباط فیزیکی کارکنان اشاره نمود.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45336

به "ایجاد خط فراوری جدید اتانولی برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد خط فراوری جدید اتانولی برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید