مسئولان استان ایلام خواب هستند، شاید چون طلا نگرفتم ناراحت شدند!

به گزارش مهسان بلاگ، ذبیح الله پورشیب با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: هر زمان بحث مدال آوری و سربلندی ایلام می گردد، آقایان یادشان می افتد پورشیبی هم هست که در حال اعزام به بازیهاست، ولی متاسفانه مدتهاست که کسی از استان سراغ ما را نمی گیرد.

مسئولان استان ایلام خواب هستند، شاید چون طلا نگرفتم ناراحت شدند!

وی اضافه نمود: من شرمسار مردم عزیز و دوست داشتنی ایلام هستم که همیشه به من لطف داشته اند، ولی مسئولان استان بنده را به طور کلی فراموش نموده اند. به عنوان تنها ورزشکاری از این استان در تمامی رده های سنی در مسابقات جهانی و آسیایی مدال کسب نموده ام، دو مدال طلا و برنز بازیهای آسیایی را بدست آورده ام. با این شرایط کسی توجهی ندارد.

سرگروه تیم ملی کاراته ادامه داد: خیلی ها شاید درک ننمایند که یک ورزشکار برای سالها حضور در سطح اول ورزش کشور و جهان باید چه سختی هایی را تحمل و از خیلی موقعیت های زندگی و بهترین روزهای دوران جوانی بگذرد. رژیم های سخت غذایی، آسیب های دردناک در کنار تمرینات سخت و کوشش برای بالابردن پرچم کشورش.، اما بی توجهی برخی از مسئولان واقعا ناراحت نماینده است. همه و همه فقط انتظار کار سخت و نتیجه دارند و مسائل دیگر را نمی بینند. زمانی که رنگ مدال تغییر می نماید خیلی ها با رفتارهای سرد از من استقبال می نمایند.

پورشیب اضافه نمود: مگر در مسابقات مدال طلا را برای ما کنار گذاشته اند و ما نمی خواهیم آن را کسب کنیم؟ 14 سال مبارزه در سال اول جهان کار ساده ای نیست و فقط یک ورزشکار سختی های ورزش حرفه ای را درک می نماید. حفظ صندلی و ثبات در اردو و ترکیب ثابت تیم ملی خیلی سخت و سخت است که با تمرینات و کوشش شبانه روزی میسر گردیده است که بازهم باید بگویم کسی از استان حمایت نکرد. من به اهداف بزرگ خود فکر می کنم و برای رسیدن به آنها همچنان با انگیزه تمرین می نمایند.

وی با بیان اینکه بعد از بازیها اغلب استانها از ورزشکاران خود تقدیر کردند گفت: از فرمانداری، استانداری و یا حتی اداره ورزش و جوانان کسی سراغ ما را نگرفت و گویا در استان ایلام کسی پیگیر کار من نیست و به نظر می رسد آقایان خواب هستند و یا خود را به خواب زده اند. شاید چون طلا نگرفته ام ناراحت گردیده اند.

سرگروه تیم ملی ادامه در انتها گفت: یک سئوال همیشه ذهن مرا مشغول نموده که مسئولان استان ما در تمام ارگانها دائم می گویند ما اعتبار نداریم، بودجه کافی نداریم آیا فقط برای استان ایلام این چنین است؟ مگر این استان چند ورزشکار ملی پوش دارد؟ چار در شهرها و استانهای دیگر به ورزشکاران ملی خود اهمیت می دهند؟ آیا اینچنین می خواهند برای جوانان ایجاد انگیزه نمایند؟ آیا گناه من این است که در ایلام به جهان آمده ام؟ به ایلامی و کورد زبان بودن خود افتخار می کنیم اما متاسفم برای مسئولانی که می توانند کاری نمایند ولی انجام نمی دهند.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1820

به "مسئولان استان ایلام خواب هستند، شاید چون طلا نگرفتم ناراحت شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان استان ایلام خواب هستند، شاید چون طلا نگرفتم ناراحت شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید