لسترسیتی برای چهاردهمین بار در لیگ برتر باخت

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- بازیکنان تیم لسترسیتی با شکستی که امروز (یکشنبه) مقابل واتفورد خوردند، برای چهاردهمین بار در فصل جاری لیگ برتر انگلیس طعم تلخ شکست را تجربه کردند.

لسترسیتی برای چهاردهمین بار در لیگ برتر باخت

به گزارش خبرنگاران؛ شاگردان براندن راجرز در این دیدار که از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر جزیره در استادیوم ویکاریج رود برگزار گردید، از پس تیم واتفورد هم برنیامده و با نتیجه 2 بر یک مقابل این تیم شکست خوردند.

تروی دی نی در دقیقه 5 و آندر گری در دقیقه 90 برای تیم واتفورد گلزنی کردند و تنها گل تیم لسترسیتی را جیمی واردی در دقیقه 75 درون دروازه تیم واتفورد جای داد.

تیم واتفورد هرچند سه امتیاز این دیدار را کسب و 43 امتیازی شد اما از صندلی هشتم فراتر نرفت. لسترسیتی نیز با 35 امتیاز در رده یازدهم جدول این مسابقات باقی ماند.

تیم لسترسیتی که پس از سه شکست متوالی در لیگ برتر جزیره انتها در هفته بیست و هشتم با رجحان برابر برایتون به ناکامی های خود انتها داد، با شکست امروز برابر واتفورد یک بار دیگر برروی نوار باخت نهاده شد.

تیم لیورپول در حساس ترین دیدار این هفته تا ساعاتی دیگر با تیم اورتون دیدار می نماید و تیم چلسی نیز با فولهام مصاف خواهد نمود.

شاگردان پپ گواردیولا در تیم منچسترسیتی شب گذشته با غلبه بر بورنموث، در صدر جدول رده بندی و بالاتر از لیورپول نهاده شدند.

ورزشی **9144**9129

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6317

به "لسترسیتی برای چهاردهمین بار در لیگ برتر باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لسترسیتی برای چهاردهمین بار در لیگ برتر باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید