سقف سرمایه در گردش اشتغال روستایی خوزستان رعایت نشده است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علاءالدین ازوجی ظهر پنج شنبه در نشست شورای اشتغال خوزستان با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اهواز اظهار کرد: تنها استانی که ساختار فراوری آن تمام بخش های کشاورزی، صنعت و معدن و خدمات را در بر می گیرد، خوزستان است .

سقف سرمایه در گردش اشتغال روستایی خوزستان رعایت نشده است

وی با بیان اینکه انتظار بر این است که توسعه کسب و کار بیشتر مدنظر باشد، اضافه نمود: در اشتغال روستایی و فراگیر طرح ها و برنامه هایی که دنبال کردیم یک سری جهت گیری ها داشت که انشاالله در امسال نیز ادامه دارد.

مشاور و سرپرست اشتغال و سیاستگذاری بازار کار وزارت کار با بیان اینکه رسته های منتخب هم باید مورد توجه باشند، یاد آور شد: در عین حال در بحث اشتغال روستایی حتما باید به مباحث قانونی و آیین نامه اجرایی مراجعه گردد چون دستورالعمل ها بر همین اساس ابلاغ گردیده است.

ازوجی ادامه داد: یا باید قانون اصلاح گردد یا به همین بحث قانون استناد و روال کار را پیش برد و اگر متقاضی درخواست افزایش قیمت تسهیلات را داشته باشد برای برخی طرح ها تا 30 درصد این امکان وجود دارد.

وی در خاتمه اعلام کرد: در اشتغالزایی روستایی محدودیت هایی در کشور داریم که 10 درصد منابع آن باید برای سرمایه در گردش اختصاص پیدا کند و متأسفانه آمار و اطلاعات خوزستان نشان دهنده رعایت نشدن این درصد است.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1115

به "سقف سرمایه در گردش اشتغال روستایی خوزستان رعایت نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف سرمایه در گردش اشتغال روستایی خوزستان رعایت نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید