برطرف مسائل لنج داران پیگیری می گردد، بهبود فرآیندهای صادرات

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، عبدالرضا رحمانی فضلی جمعه شب در سرانجام برنامه های سفر به استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان بوشهر ظرفیت ها و قابلیت های مختلف استان بوشهر توسط مدیران ارائه شد.

برطرف مسائل لنج داران پیگیری می گردد، بهبود فرآیندهای صادرات

وی با اشاره به تشریح روند اجرای برنامه ها در استان بوشهر توسط مدیران استانی بیان نمود: برخی از موانع و مسائل و مسائل وجود داشت که تصمیم گیری شد و برخی نیز در سطح دولت مطرح می گردد تا برای برطرف آنها اقدام گردد.

وزیر کشور به ظرفیت های بالای استان بوشهر اشاره نمود و ادامه داد: رتبه استان بوشهر در فعالیت های اقتصاد مقاومتی بسیار خوب است و امیدواریم با تقویت برنامه ها گام های مهم تری برداشته گردد.

وی با اشاره به حضور در شورای تامین استان بوشهر و آنالیز مسائل امنیتی و اجتماعی استان بوشهر، اضافه کرد: در این نشست مسائل مختلف استان بوشهر تشریح شد و از نظر امنیتی این استان در رتبه بسیار خوبی است و استان بوشهر از نظر آسیب های اجتماعی همچون قتل، سرقت، طلاق و اعتیاد صندلی خوبی دارد.

رحمانی فضلی با اشاره به بازدید از یک نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، گفت: استان بوشهر ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارد و به استاندار بوشهر تاکید شد که از این بخش به خوبی حمایت گردد و اعتبارات لازم ارائه گردد.

وی بیان نمود: برای برطرف مسائل لنج داران نیز بازدیدی داشتیم و مقرر شد که در این حوزه یاری کنیم. در زمینه صادرات کشاورزی یکی از مسائل است و استاندار درخواست مجوز صادرات گوجه فرنگی را داشتند و ما نیز این موضوع را در دولت مطرح و پیگیری می کنیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه استان بوشهر با داشتن مرز طولانی با خلیج فارس گفت: این استان نقش مهمی در حوزه صادرات دارد و باید زمینه توسعه صادرات از این استان فراهم گردد.

وی در مورد تسریع در اجرای طرح های اشتغال زایی و بهبود معیشت مردم گفت: دستگاه های اجرایی این مسائل را انجام می دهند و وزارت کشور هماهنگ کننده است و استان بوشهر حدود 116 درصد عملکرد در این زمینه داشته است و در صورتی که متقاضی باشد این سهم را افزایش می دهیم.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4056

به "برطرف مسائل لنج داران پیگیری می گردد، بهبود فرآیندهای صادرات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف مسائل لنج داران پیگیری می گردد، بهبود فرآیندهای صادرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید