حسین ثوری: ایران نقش بسیار فعال و سازنده ای در انتخابات فدراسیون جهانی داشت، هیچ هدف و منظوری از حضور در بوکس ندارم

به گزارش مهسان بلاگ، حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس گفت:ایران در انتخابات فدراسیون جهانی بوکس نقش بسیار فعال و سازنده ای داشت و خوشبختانه کاندیداهای مدنظر ما نیز پیروز شدند.

حسین ثوری: ایران نقش بسیار فعال و سازنده ای در انتخابات فدراسیون جهانی داشت، هیچ هدف و منظوری از حضور در بوکس ندارم

حسین ثوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون دنیای بوکس گفت: انتخابات ریاست فدراسیون دنیای بوکس و انتخاب نایب رئیس و رؤسای قاره ها بسیار عالی و بهتر از آنچه فکر می کردیم برگزار گردید. با توجه به رایزنی که داشتیم و لابی هایی که انجام دادیم تمام کاندیداهای مدنظر ما در این دوره پیروز شدند.

وی تاکید نمود: ایران در انتخابات نقش بسیار فعال و سازنده ای ایفا کرد و به صورت کاملا روشن و شفاف حمایت خود را از کاندیداهای مدنظر اعلام کردیم. بعد از انتخابات کاندیداهای پیروز به نقش محوری و حمایتی ایران اذعان داشتند و در نهایت نیز با انتخاب غفور رحیموف به سمت ریاست آیبا و العتبی به عنوان نایب رئیس آیبا اتفاقات خوبی برای ما رقم خورد. برای من جالب بود که بعد از این انتخابات نگاه مسئولان فدراسیون دنیای بوکس به ایران کاملا تغییر کرد.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص اخباری که مبنی بر مسائل کمیته بین المللی المپیک با رحیموف شنیده و از احتمال حذف بوکس از المپیک صحبت شده است، گفت: چیز زیادی در این خصوص نشنیدم و خیلی نمی خواهم در این رابطه صحبت کنم، اما امیدوارم چنین اتفاقاتی نیفتد.

ثوری در خصوص تاثیرات رایزنی او با کشورهای دنیا در آینده بوکس ایران عنوان نمود: شاید باورتان نگردد اما با اکثر کشورها رایزنی قوی و خوبی داشتم. نمی توانم تا اتفاقی نیفتاده در خصوص آن صحبت کنم، اما مطمئنم از این به بعد روزهای خوبی در انتظار بوکس ایران در دنیا خواهد بود.

وی در خصوص حواشی حضور مترجم او در مجمع انتخاباتی فدراسیون دنیای بوکس گفت: خیلی نمی خواهم به مسائل حاشیه ای دامن بزنم و بوکس نیاز به آرامش دارد. یکی از اساتید دانشگاه و از دوستان نزدیک من در استان سیستان و بلوچستان به نام امان الله تمنده رو با توجه به تسلط به زبان های انگلیسی، عربی و اردو بنا به درخواست من به عنوان همراه و مترجم در سفر به روسیه حضور داشت.

رئیس فدراسیون بوکس خاطر نشان کرد: تمام هزینه های ما را فدراسیون دنیای تقبل نموده بود و هیچ هزینه ای روی دوش فدراسیون نبود. حضور تمنده رو در این سفر چند حُسن برای ما داشت و با توجه به تحصیلات ایشان در جامعه شناسی و روابط عمومی خیلی خوب توانستیم اهداف مدنظر ما را بیان کند. همچنین ایشان هیچ گونه حق الزحمه ای را از ما دریافت نکرد و بوکس ایران را در راستای اعتلای اهداف خود همراهی کرد.

ثوری ادامه داد: نمی توان خیلی مسائل را باز کرد اما منتظر هستم نتایج این سفر و نشست ها تعیین گردد تا از دستاوردهای بوکس ایران صحبت کنم. در این سفر تمامی روسای فدراسیون ها را برای حضور در اردوهای مشترک در کشورمان و همچنین تورنمنت هایی که طراحی خواهیم کرد، مجاب و از مزایا و خوبی های کشورمان صحبت کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می گردد با توجه به صندلی تمنده رو در استان سیستان و بلوچستان، او قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواهد داشت، گفت: اصلا و ابدا این مسائل صحت ندارد. چهار سال به بوکس ایران تعهد دارم و تا سرانجام این مدت نیز در خدمت بوکس خواهم بود. برای چهار سال بعد نیز با توجه به عملکردم اگر مجمع از من رضایت داشته باشد مجددا رای لازم را کسب خواهم کرد و در غیر این صورت از بوکس کنار خواهم رفت.

رئیس فدراسیون بوکس در سرانجام به خبرنگاران گفت: به تعهد خود به بوکس ایران پایبند هستم و با تمام قدرت و توان برای اعتلای بوکس کوشش خواهم کرد و اطمینان داشته باشید در بوکس ایران اتفاقات خوبی می افتد. این حواشی برای من مهم نیست. خدا را گواه می گیرم فقط و فقط برای بوکس کشور در حال کار هستم و هیچ هدف و منظور دیگری ندارم.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2660

به "حسین ثوری: ایران نقش بسیار فعال و سازنده ای در انتخابات فدراسیون جهانی داشت، هیچ هدف و منظوری از حضور در بوکس ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین ثوری: ایران نقش بسیار فعال و سازنده ای در انتخابات فدراسیون جهانی داشت، هیچ هدف و منظوری از حضور در بوکس ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید