جهانگیری در دیدار جمعی از اقتصاددانان جوان کشور: عزم دولت بر حل مسائل کشور با یاری جوانان است

به گزارش مهسان بلاگ، معاون اول رئیس جمهور گفت: جوانان پیشنهادات و راه چاره های قابل اجرای خود را برای حل مسائل و چالش های کشور به دولت ارائه دهند.

جهانگیری در دیدار جمعی از اقتصاددانان جوان کشور: عزم دولت بر حل مسائل کشور با یاری جوانان است

به گزارش ، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در چهارمین جلسه دیدار با جمعی از اقتصاددانان جوان کشور ضمن اشاره به برخی مسائل و چالش های پیش روی کشور، بر عزم دولت برای حل این مسائل و حرکت در مسیر توسعه ایران با یاری جوانان و به وسیله راه چاره های روش مند و علمی و نیز تعامل و همکاری با همه قوا و نهاد های مختلف کشور تاکید نمود.

معاون اول رییس جمهور ضمن استقبال از نقد های سازنده اقتصاددانان جوان، از آنان خواست پیشنهادات و راه چاره های قابل اجرای خود را برای حل مسائل و چالش های کشور به دولت ارائه دهند.

وی هدف از برگزاری جلسات مصاحبه با اقتصاددانان و دریافت نظرات نیرو های متخصص جوان را پر کردن شکاف میان دانشگاه و با بخش اجرایی کشور عنوان نمود و از وزرا و سایر مسئولان خواست تا از نظرات جوانان صاحب نظر در حوزه های مختلف استفاده نمایند.

در این جلسه که بیش از 2 ساعت به طول انجامید، اقتصاددانان جوان حاضر در جلسه که از فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر داخلی و خارجی بودند، نقدها و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف اقتصاد را با معاون اول رییس جمهور در میان گذاشتند و سیاست های دولت در حوزه انرژی و راه چاره های پیش رو مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

این اقتصاددانان همچنین نقدها و پیشنهاداتی نسبت به سیاست های دولت در خصوص بازار انرژی مطرح کردند و راه چاره هایی برای بهینه سازی بازار انرژی ارائه دادند.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3999

به "جهانگیری در دیدار جمعی از اقتصاددانان جوان کشور: عزم دولت بر حل مسائل کشور با یاری جوانان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیری در دیدار جمعی از اقتصاددانان جوان کشور: عزم دولت بر حل مسائل کشور با یاری جوانان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید