ثانیه پایانی باز هم بلای جان کشتی ایران، شهبازی به روس باخت و به فینال نرسید

به گزارش مهسان بلاگ، نماینده وزن 92 کیلوگرم ایران در حالیکه در یک کشتی زیبا و تماشاگر پسند با نتیجه 10 بر 9 از حریف روس خود پیش بود،یک ثانیه مانده به خاتمه مبارزه یک امتیاز از دست داد و مغلوب شد و به دیدار فینال نرسید.امین طاهری نیز در سنگین وزن به گروه بازنده ها رفت.

ثانیه پایانی باز هم بلای جان کشتی ایران، شهبازی به روس باخت و به فینال نرسید

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های 5 وزن دوم و پایانی کشتی آزاد امیدهای دنیا در رومانی،حسین شهبازی نماینده وزن 92 کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی برابر اصلان بک سوتیف از روسیه در حالیکه تا ثانیه پایانی با نتیجه 10 بر 9 پیش بود با زیرگیری برق آسای حریف روبرو شد و یک امتیاز از دست داد و با نتیجه 10 بر 10 باخت و از رسیدن به فینال بازماند.

یک امتیاز پایانی کشتی گیر روس از سوی داو میدان به او داده نشد اما با اعتراض مریبان روسیه و بازبینی فیلم یک امتیاز به این کشتی گیر روس داده شد و به این ترتیب شهبازی علی رغم شایستگی از رسیدن به فینال بازماند و به دیدار رده بندی رفت.

شهبازی پیش از این در دور نخست استراحت کرد،سپس در دور دوم ایلجا ماتوهان از آلمان را 10 بر صفر مغلوب کرد.وی در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی نیز برابر تاکاشی ایشیگورو از ژاپن با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

شانس یک طلا و 4 برنز برای ایران در 5 وزن دوم

به گزارش خبرنگاران، پیش از این کامران قاسمپور در وزن 86 کیلوگرم اولین و تنها فینالیست کشتی ایران در این رقابت ها شد و ایمان صادقی نیز در وزن 61 کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت.نوید زنگنه در وزن 74 کیلوگرم و امین طاهری در سنگین وزن نیز راهی گروه بازنده ها شدند تا برای رسیدن به مدال برنز کوشش کند.به این ترتیب ایران در 5 وزن دوم فردا(یکشنبه) شانس رسیدن به یک طلا و 4 برنز را خواهد داشت.

امین طاهری نیز در سنگین وزن در مرحله یک چهارم نهایی در حالیکه از حریف روس پیش بود او نیز در ثانیه پایانی امتیاز از دست داد و از رسیدن به فینال بازماند.با توجه به راهیابی کشتی گیر روس به دیدار فینال،طاهری راهی گروه بازنده ها شد و برای رسیدن به مدال برنز کوشش خواهد نمود.

رقابت های کشتی گیران در گروه بازنده ها فردا(یکشنبه) به وقت ایران شروع می گردد و رقابت های رده بندی و فینال 5 وزن دوم نیز فردا شب (شنبه) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، همچنین در جریان رقابت های 5 وزن نخست، مرتضی قیاسی در 65 و علی شعبانی در وزن 97 کیلوگرم تا دقایقی دیگر برای کسب مدال برنز دنیا به ترتیب برابر اسلام دودایف از روسیه و یانگ از چین به روی تشک می روند.

همچنین علیرضا سرلک در 57،نیما اشفاقی در70 و مجتبی اصغری در 79 کیلوگرم 3 کشتی گیر دیگر ایران در این رقابت ها بودند که حذف شدند.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2953

به "ثانیه پایانی باز هم بلای جان کشتی ایران، شهبازی به روس باخت و به فینال نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثانیه پایانی باز هم بلای جان کشتی ایران، شهبازی به روس باخت و به فینال نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید