به شفر اولتیماتوم داده نشده، منتظر یک بازی جذاب باشید

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران اصغر حاجیلو در حاشیه تمرین عصر امروز استقلال و در جمع خبرنگاران در خصوص دربی 88 گفت: اعتقاد دارم یک بازی خوب را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود. هم استقلال و هم پرسپولیس بدنبال برد این دیدار هستند. البته ما در مقابل نساجی به تساوی دست پیدا کردیم و پرسپولیس حریفش را شکست داد اما این قضیه ملاکی برای پیروزی یکی از دو تیم نخواهد بود.

به شفر اولتیماتوم داده نشده، منتظر یک بازی جذاب باشید

وی تاکید نمود: پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و توانسته نتایج خوبی کسب نموده و خود را به بالای جدول برساند اما این دیدار شرایطش با همه بازیها متفاوت است و نتیجه آن از قبل معین نیست.

حاجیلو در خصوص شرایط فرشید باقری که با لباس شخصی در تمرین حاضر گردیده بود گفت: او دو روز است دچار سرماخوردگی شدید گردیده اما نظر کادر فنی است که او می تواند به میدان برود یا خیر.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به شفر اولتیماتوم داده اند که اگر مقابل پرسپولیس شکست بخورد برکنار خواهد شد اضافه نمود: چنین چیزی صحت ندارد. هیچ اولتیماتومی به وی داده نگردیده و او با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در ادامه اعلام کرد: نباید تیم وارد حاشیه گردد. شفر مربی پخته و با تجربه ای است. مطمئنا برای این دیدار برنامه ریزی دارد و تنها هدف او موفقیت استقلال در این دیدار است.

وی در انتها اضافه نمود: مطمئن باشید شاهد یک بازی جذاب خواهید بود و هر دو تیم نمایش قابل قبولی از خود به جا خواهند گذاشت و امیدواریم که این استقلال باشد که در انتها پیروز از زمین خارج گردد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1704

به "به شفر اولتیماتوم داده نشده، منتظر یک بازی جذاب باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به شفر اولتیماتوم داده نشده، منتظر یک بازی جذاب باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید