آقایی: تیم های آسیایی از رویارویی با پرسپولیس هراس دارند، استقلال بهترین تیم نیم فصل دوم بوده است

به گزارش مهسان بلاگ، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم برانکو در حال حاضر یک ابرقدرت در آسیا محسوب می شود و تیم های آسیایی از رویارویی با پرسپولیس هراس دارند.

آقایی: تیم های آسیایی از رویارویی با پرسپولیس هراس دارند، استقلال بهترین تیم نیم فصل دوم بوده است

عباس آقایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد دیدار پرسپولیس و السد که فردا در دوحه برگزار خواهد شد، گفت: قبل از هر چیز می خواهم اشاره ای داشته باشم به انتقاداتی که این روز ها متوجه پرسپولیس است و عنوان می شود این تیم قدرت و شادابی گذشته خود را از دست داده و به نوعی افت کرده است. من این موضوع را قبول ندارم و اعتقادم این است وقتی تیمی چند بازیکن خیلی خوب به ترکیب خود اضافه می کند نیاز به هماهنگی بیشتر دارد. ضمن اینکه بازیکن جدید برای وفق دادن خود با شرایط تیم جدیدش فرصت می خواهد. پرسپولیس با ترکیب جدیدش در نیم فصل دوم بازی به بازی بهتر شده و در هر مسابقه موقعیت های گل زیادی ایجاد می کند.

تیم های آسیایی مقابل پرسپولیس انگیزه ای متفاوت دارند

وی با تاکید بر اینکه لیگ قهرمانان آسیا هر دوره سخت تر از دوره قبل می شود، عنوان کرد: قطعا همه نمایندگان ایران در این دوره از لیگ قهرمانان کار سختی دارند. مخصوصا پرسپولیس که بعد از نایب قهرمانی در دوره قبل حالا از این تیم به عنوان یک ابرقدرت در آسیا یاد می شود و هر تیمی مقابلش قرار می گیرد انگیزه بالا و متفاوتی برای نتیجه دریافت دارد. طبیعی است که انتظار هواداران هم از پرسپولیس بالاتر رفته و حالا آنها فقط انتظار قهرمانی در آسیا را از تیم شان دارند.

السد هم مثل پرسپولیس تقویت شده است

بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این موضوع که گفته می شود السد قویتر از تیم فصل قبل است، یادآور شد: نه تنها السد بلکه تیم هایی عربی دیگر هم حسابی خود را برای قهرمانی در آسیا تقویت کرده اند. پرسپولیس هم به خوبی تقویت شده و در پست هایی که نیاز داشت بازیکنان تاپی را به خدمت گرفته که قطعا انگیزه بالایی برای درخشش دارند. همان طور که گفتم الان پرسپولیس شرایطی پیدا کرده که حریفانش در آسیا از رویارویی با این تیم می ترسند و این به خاطر عملکرد خیلی خوب تیم برانکو در دو فصل اخیر لیگ قهرمانان است. امیدوارم این دوره هم به قهرمانی برسند تا افتخارات خود را تکمیل کرده باشند.

بودیمیر بازیکن توامندی است

آقایی راجع به عملکرد ماریو بودیمیر در خط حمله پرسپولیس گفت: بودیمیر را در چند بازی زیر نظر گرفتم و اعتقادم این است که او بازیکن توانمندی است. یک مهاجم قبل از اینکه گلزن باشد باید دید خوبی داشته باشد تا بتواند پاس های خوبی برای بازیکنان کناری اش ارسال کند. کاری که بودیمیر در پرسپولیس به خوبی انجام می دهد. البته پیش از این هم منشا اینگونه وظایفش را خیلی خوب انجام می داد و مهره موثری برای پرسپولیس به شمار می رفت. بودیمیر رفته به رفته تبدیل به بازیکنی می شود که برانکو می خواهد. هواداران باید در مورد او صبور باشند چرا که هر بازیکنی وقتی وارد یک کشور جدید می شود نیاز به زمان دارد تا خودش را با فرهنگ، نوع فوتبال و شرایط آنجا وفق دهد.

استقلال در آسیا پیروز نشود نباید از این تیم خرده گرفت

وی راجع به اینکه آیا استقلال هم می تواند در آسیا مدعی قهرمانی باشد یا نه؟ گفت: در مورد استقلال باید گفت این تیم بهترین تیم نیم فصل دوم بوده اما قبل از هر چیز نیاز به ثبات دارد. استقلال از ابتدای فصل خیلی نوسان داشت و در نیم فصل دوم با بازیکنان خوبی که جذب کرد پیشرفت قابل توجه ای داشت. استقلال ابتدا باید در لیگ خودش را مدعی اصلی قهرمانی معرفی کند و بعد از آن به فکر پیروزیت در آسیا باشد. اگر استقلال نتواند پیروز شود نباید از این تیم خرده گرفت از این جهت که به تازگی شکل گرفته و باید سعی کند تا آخر فصل این روند را ادامه داده و برای فصول آینده اقتدارش را در آسیا نشان دهد.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6748

به "آقایی: تیم های آسیایی از رویارویی با پرسپولیس هراس دارند، استقلال بهترین تیم نیم فصل دوم بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقایی: تیم های آسیایی از رویارویی با پرسپولیس هراس دارند، استقلال بهترین تیم نیم فصل دوم بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید