43 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی در آب پخش اختصاص یافت

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی مردانلو ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح های اشتغال زایی روستاهای بخش آب پخش گفت: توسعه اشتغال یکی از اولویت های مهمی دولت است که اعتبارات مناسبی به این بخش اختصاص یافته است.

43 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی در آب پخش اختصاص یافت

وی اضافه نمود: دولت تدبیر و امید در زمینه اشتغال زایی روستایی تسهیلات بسیار مناسبی را در نظر گرفته و مصمم است به منظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و ایجاد روند مهاجرت معکوس، رونق فراوری و کارآفرینی را به روستاهای کشور بازگرداند.

بخشدار آب پخش با اشاره به طرح های اشتغالزایی روستایی آب پخش، توضیح داد: سردخانه 2000 تنی در محدوده روستای چهاربرج مبلغ 30 میلیارد ریال، کارگاه بسته بندی خرما در روستای چهاربرج مبلغ پنج میلیارد ریال و پرواربندی گوساله در روستای میاندشت مبلغ هشت میلیارد ریال با پیشرفت بالای 80% از تسهیلات کم بهره روستایی به وسیله بانک کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید بهره مند شده اند.

وی اضافه نمود: با تکمیل نهایی و بهره برداری این پروژه ها در آینده ای نزدیک زمینه اشتغال 25 نفر را بصورت مستقیم و بالغ بر 200 نفر را بصورت غیر مستقیم فراهم می آورند.

مردانلو اضافه نمود: علاوه بر این طرح ها، تسهیلات فوق به متقاضیان مشاغل خرد روستایی نیز در قالب دامپروری و دامداری سنتی و سایر مشاغل دیگر نیز در حال پرداخت است.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2319

به "43 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی در آب پخش اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "43 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی در آب پخش اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید