2 مدافع سوئدی و کاستاریکایی قربانی انتقال میلاد محمدی به سلتیک

به گزارش مهسان بلاگ، یک رسانه مطرح ورزشی دنیا از قربانی شدن 2 بازیکن خط دفاعی تیم سلتیک جهت انتقال میلاد محمدی، ملی پوش ایرانی باشگاه احمد گروژنی روسیه خبر می دهد.

2 مدافع سوئدی و کاستاریکایی قربانی انتقال میلاد محمدی به سلتیک

به گزارش خبرنگاران، سایت فوتبال فان کاست در مطلبی به قلم جیمز باویس با عنوان برندان رودگرس (سرمربی سلتیک) با اطمینان لوستیگ و گامبوآ را برای امضای قرارداد با میلاد محمدی اخراج می نماید نوشت: سرمربی ایرلندی سلتیک تابستان گذشته میلادی و پس از انتها جام جهانی 2018 روسیه می خواست میلاد محمدی را به سلتیک پارک انتقال دهد اما موفق نشد. او همچنان مشتاق به جذب یک مدافع چند منظوره است که می تواند شامل پیش قرارداد باشگاه سلتیک با باشگاه احمد گروژنی در ماه آینده میلادی جهت انتقال میلاد محمدی باشد. بازیکنی که تابستان سال آینده میلادی قراردادش با باشگاه روسی انتها خواهد یافت.

در ادامه این مطلب آمده است: میلاد محمدی در جناح چپ دفاعی بازی می نماید اما توانمندی بازی در سمت راست و چپ دفاعی را نیز دارد. برندان رودگرس برای آوردن میلاد محمدی از تیم احمد گروژنی روسیه لوستیگ و گامبوآ را قطعا کنار خواهد گذاشت. سلتیک، واتفورد، گلاسکورنجرز و فنرباغچه به دنبال جذب میلاد محمدی

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2728

به "2 مدافع سوئدی و کاستاریکایی قربانی انتقال میلاد محمدی به سلتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 مدافع سوئدی و کاستاریکایی قربانی انتقال میلاد محمدی به سلتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید