10 درصد داروی کشور را آذربایجان شرقی تامین می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: نزدیک به 650 داروخانه و شرکت داروسازی در استان داریم و شش الی 10 درصد داروهای کشور را ما تامین می کنیم.

10 درصد داروی کشور را آذربایجان شرقی تامین می نماید

به گزارش خبرنگاران، محمد حسین صومی در مراسم افتتاحیه ساختمان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، فراوری و تامین کننده در کشور است.

وی اضافه نمود: به منظور ارتقاء فراوری و واحدهای فناوری احتیاج به ارتقاء ساختمان معاونت غذا و دارو داشتیم این ساختمان نزدیک به پنج هزار متر مربع زیربنا دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریزدر بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه هیچ اقدامی به منظور پس دریافت زمین های دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 89 تا 92 از مدعیان انجام نشده بود، گفت: پس از کوشش های زیاد 60 هکتار زمین در منطقه ساری زمین را به عنوان سایت دانشگاه در نظر گرفتیم.

صومی در ادامه با بیان اینکه در گذشته حمله به مدیران کم تر بود، گفت: الان همه معتقدند هر کسی که مدیر است، مشکل دارد.

وی اظهار کرد: کاری به نقادی ها در مورد طرح تحول سلامت ندارم، اما این طرح فرصتی را برای انجام اقدامات در حوزه سلامت فراهم کرد و از توان خیران نیز استفاده کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز متذکر شد: در حوزه عمرانی ریخت و پاش نداریم و اگر به عقب برگردیم باز هم همین میزان اعتبار صرف پروژه ها می کنیم.

صومی با اشاره به 1000 پروژه دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: 800 پروژه از این تعداد به انتها رسیده است و 78 پروژه نیز هنگام سفر ریاست جمهوری به تبریز به بهره برداری رسید.

وی گفت: هم اکنون 50 پروژه آماده بهره برداری داریم.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15842

به "10 درصد داروی کشور را آذربایجان شرقی تامین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 درصد داروی کشور را آذربایجان شرقی تامین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید