گوشی های جدید غیر هوشمند نوکیا

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت اچ ام دی گلوبال که چندی پیش امتیاز فراوری تلفن همراه با برند فنلاندی نوکیا را خریداری کرد، روز گذشته دو گوشی غیرهوشمند جدید نوکیا 125 و نوکیا 150 را معرفی کرد . هر دوی این موبایل ها به نمایشگر 2.4 اینچی QVGA مجهز هستند و بدنه ای ساده و یکدست از جنس پلی کربنات دارند که آنها را در برابر ضربه های روزمره مقاوم می نماید و مهم ترین نکته اینکه باتری در نظر گرفته شده برای آنها دوام خوبی دارد.

گوشی های جدید غیر هوشمند نوکیا

ظاهر و مشخصات این دو گوشی تقریبا شبیه به هم است و هر دویشان از پلتفرم سری 30 پلاس بهره می برند که نرم افزار انتخابی برای تلفن های غیرهوشمند نوکیاست. پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت، جک هدفون 3.5 میلیمتری، بلوتوث و گیرنده رادیو FM از دیگر امکانات این گوشی ها محسوب می گردد.

گوشی غیرهوشمند نوکیا 150 علاوه بر آنچه گفته شد دارای یک پلیر MP3 داخلی هم هست و یک دوربین اصلی VGA با فلش، درگاه کارت حافظه میکرو اس دی با قابلیت ارتقاء تا 32 گیگابایت را هم باید به فهرست امکانات آن افزود. نوکیا 125 و نوکیا 150 دارای باتری قابل تعویض 1020 میلی آمپر ساعتی هستند که به وسیله پورت میکرو یو اس بی شارژ می گردد. این باتری در هر بار شارژ میتواند انرژی مورد احتیاج برای 19.5 ساعت مکالمه یا 23 روز استندبای را تامین نماید.

اجرای بازی های کلاسیکی مانند اسنیک یا مار در زمره تنها آپشن های پیش روی دارندگان نوکیا 150 است. به لطف نمایشگر 2.4 اینچی و دکمه های فیزیکی عظیم تعبیه شده روی بدنه این موبایل نیز ارسال پیغام و شماره گیری با آن راحت تر از قبل شده است.

نوکیا 125 در قالب رنگ های مشکی و سفید ساخته شده و با قیمت 24 دلار به زودی به بازارهای جهانی عرضه می گردد. نوکیا 150 نیز سه آپشن رنگی قرمز، فیروزه ای و مشکی دارد و کمی گرانتر تمام می گردد: 29 دلار (493 هزار تومان!).

منبع : دیجیاتو

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: آی تابناک
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 49010

به "گوشی های جدید غیر هوشمند نوکیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های جدید غیر هوشمند نوکیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید