گواردیولا: نگاه به گذشته چیزی را عوض نمی کند

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی سیتی پس از حذف دراماتیک برابر تاتنهام در لیگ قهرمانان معتقد است این بازی را نمی توان فراموش کرد اما نگاه کردن به گذشته کمکی نخواهد کرد.

گواردیولا: نگاه به گذشته چیزی را عوض نمی کند

گواردیولا: نگاه به گذشته چیزی را عوض نمی کند

پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تاتنهام در هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس از کوشش آبی های شهر منچستر برای فراموشی حذف مقابل رقیب در لیگ قهرمانان اروپا سخن گفت.

سرمربی منچسترسیتی گفت: نمی خواهم بازیکنانم آن بازی را فراموش نمایند و این موضوع زمان خواهد برد اما باید با احساس منفی حذف مبارزه کنیم. شرایط احساسی بازی باورنکردنی بود و ما خوش شانس هستیم که چنین چیزی را تجربه کردیم. با گذشت چند ثانیه همه هیجان زده شدیم و در یک ثانیه سرنوشتی متفاوت رقم خورد. این بازی باور نکردنی همواره در قلب ما باقی خواهد ماند. از بازیکنانم می خواهم سخت کوشش و سعی نمایند بازی خود را ارائه دهند.

گواردیولا اضافه نمود: زندگی آسان نیست و شما باید مبارزه و رقابت کنید اما اینکه ما چگونه واکنش نشان می دهیم مهم است. باید شرایط را بپذیریم و نگاه کردن به گذشته کمکی نخواهد کرد. بازیکنانم فرصت دارند نشان دهند می توانند چه کارهایی انجام دهند. به آنچه شایسته اش باشیم، خواهیم رسید.در هر 2 بازی قبلی با تاتنهام تمام کوشش خود را کردیم. به بازیکنانم افتخار می کنم.

وی گفت: تغییری در رویکرد 2 تیم در بازی فردا ایجاد نمی گردد و باز هم حمله می نمایند. هجوم به دروازه تاتنهام آسان نیست زیرا تیم فوق العاده ای هستند اما ما کوشش خودمان را می کنیم.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8326

به "گواردیولا: نگاه به گذشته چیزی را عوض نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: نگاه به گذشته چیزی را عوض نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید