گزارش اورژانس از 1240 حادثه دیده فصل سرما در یزد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/یزد بنا بر اعلام سازمان اورژانس یزد تا به امروز در جریان فصل سرمای امسال قریب 1240 نفر در یزد دچار سوانح ناشی از این فصل شده اند.

گزارش اورژانس از 1240 حادثه دیده فصل سرما در یزد

یزد یکی از شهرهای کویری ایران است که کمتر دچار پدیده های جوی مانند بارش های شدید باران و برف می شود اما همه ساله همزمان با شروع فصل سرما حوادثی مانند مسمومیت های ناشی از گاز مونوکسیدکربن و حوادث جاده ای ناشی از بارش برف و باران و یخ زدگی رشد محسوسی می یابد و متاسفانه سرمای کویر هم برخلاف آرامشش، قربانی می گیرد.

دکتر احمد دهقان رییس سازمان اورژانس استان یزد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، آمار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در استان یزد از ابتدای امسال تا به امروز را 137 نفر بیان کرد و گفت: این آمار که عمدتاً مربوط به فصل سرماست، شامل 105 مورد انتقال به بیمارستان و 27 مورد درمان سرپایی در محل بوده که متاسفانه در این مسمومیت ها پنج مورد فوتی نیز گزارش شده است.

وی از بروز 1103 مورد حادثه ترافیکی از ابتدای دی ماه 98 تا به امروز طبق ماموریت های حوادث ترافیکی اورژانس خبر داد و گفت: در این سوانح 857 نفر در شهرها و 264 نفر در جاده های استان دچار حادثه شدند که در این حوادث نیز 14 نفر فوت شده اند.

دهقان از بروز بیش از 100 حادثه طی روزهای ششم، سیزدهم، بیستم و بیست و هفتم دی ماه امسال در پیست اسکی سخوید این استان خبر داد و در این باره نیز گفت: این حوادث که در این روزهای برفی و سرد در پیست سخوید اتفاق افتاده عمدتاً از نوع تروما بوده و در این میان یک نفر نیز به عارضه ضربه مغزی دچار و به بیمارستان منتقل شده است.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 33458

به "گزارش اورژانس از 1240 حادثه دیده فصل سرما در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش اورژانس از 1240 حادثه دیده فصل سرما در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید