یاری 11 میلیارد ریالی خراسان جنوبی ها به سیل زدگان سیستان

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: یاری های نقدی مردم استان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان حدود 11 میلیارد ریال بوده که رتبه پنجم کشوری در ارسال یاری ها را به خود اختصاص داده است.

یاری 11 میلیارد ریالی خراسان جنوبی ها به سیل زدگان سیستان

محمدرحیم شهریاری، امروز 28 بهمن، در جمع خبرنگاران با اشاره به سیل اخیر سیستان و بلوچستان بیان نمود: خوشبختانه مردم خراسان جنوبی مانند دیگر صحنه ها، در یاری به سیل زدگان پیشتاز بوده و تا به امروز اقلام زیادی به وسیله جمعیت هلال احمر استان را راهی مناطق سیل زده کردند.

وی با بیان اینکه میزان یاری های نقدی واریزی به صندوق های پایگاه های جمع آوری در خراسان جنوبی بالغ بر دو میلیارد ریال است، گفت: بر اساس گزارش جمعیت هلال احمر کشور، میزان یاری های نقدی جمع آوری شده به وسیله پایگاه ها و صندوق ها معادل 18 درصد از کل یاری های نقدی بوده که با احتساب آن یاری های نقدی در خراسان جنوبی حدود 11 میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگاران، شهریاری با بیان اینکه خراسان جنوبی در جمع آوری یاری های نقدی بعد از استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان و فارس صندلی پنجم در یاری به سیل زدگان را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: میزان این یاری ها با توجه به جمعیت استان با اختلاف قابل ملاحظه ای در صدر واقع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان نمود: جمعیت خراسان جنوبی کمتر از یک درصد جمعیت کشور است و بالغ بر سه درصد از کل یاری های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده توسط هلال احمر متعلق به خراسان جنوبی بوده است.

شهریاری بیان نمود: شعب و خانه های هلال در سراسر خراسان جنوبی همچنان آماده دریافت یاری های نقدی شهروندان برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند یاری های نقدی خود را برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان به وسیله شماره حساب 99999 نزد کلیه بانک ها و کد دستوری # 112 واریز نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی یادآور شد: شماره کارت 6104337999999996 و شماره شبا 920120000000000000099999 IR نزد بانک ملت و شماره کارت 5894631850259730 نزد بانک رفاه کارگران از دیگر راه های قانونی یاری به سیل زدگان سیستان و بلوچستان از سوی هلال احمر اعلام شده است.

berlinro.ir: آلمان: سفر به مهد صنعت و فناوری اروپا، برلین، هامبورگ، هانوفر

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35340

به "یاری 11 میلیارد ریالی خراسان جنوبی ها به سیل زدگان سیستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 11 میلیارد ریالی خراسان جنوبی ها به سیل زدگان سیستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید